Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Krijg lockring van shimano niet los. - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Krijg lockring van shimano niet los.

Oh verhip, s of a b, denk doe toch tegen beter weten voor de heck of it het nog eens, na eerder vandaag te vergeefs. Met hefboom, en spaak tussen tenen, en inderdaad naar achteren, dus tegen klok in, als ik het goed heb. Even na paar keer had ik de klem (zeg maar, of greep) goed te pakken, alle macht doordrukken, meestal schiet ik dan uit op iets tot er wat bloed, maar ook eens geluk een keertje, wat ben ik blij, gezien net mijn andere fiets het ook begeeft, niet te geloven, al ben er nog niet, maar toch.

Bedankt voor de hulp, zal moreel misschien ook wat hebben geholpen (terecht of onterecht, weet het niet, hoe ook, kan weer even verder). Zo, nu eerst een ba...ia, ...of iets. :D
Als afsluiter misschien nog wat leuke fotootje's.
20230826_180547.jpg
20230826_180611.jpg
20230826_180600.jpg
Nogmaals bedankt maar, misschien tot een ander topic.

Ps Al is niet beste van de wereld wat ervoor te gebruiken misschien, toch WD40 hier wat geholpen denk ik. Maar zeker weten doe ik het niet, misschien na eerdere poging nu wat meer handigheid, wie zal het zeggen, ik (nog) niet, maar toch vermoeden beetje wel. Ajuus, zwaai af voor iig nu. doeghie!!!
20230826_182943.jpg
Als je WD40 gebruikt heb dan zou ik daarna de boel eens goed schoonmaken en daar waar het vet zat dat er weer in terug stoppen. WD40 smeert wel maar lost ook op, en vaak meer dan dat wat je opgelost wilt heben.
_Peter_ schreef:
za 26 aug, 2023 22:31
Als je WD40 gebruikt heb dan zou ik daarna de boel eens goed schoonmaken en daar waar het vet zat dat er weer in terug stoppen. WD40 smeert wel maar lost ook op, en vaak meer dan dat wat je opgelost wilt hebben.
Vervangen voor gewoon ketting vet of iets. Niet aan gedacht, klinkt als iets dat tenminste geen kwaad kan, kans dat vergeet, maar ben gewaarschuwd, daar zal het niet aan hebben gelegen dan. Op moment wel even erg blij met het goedje (terecht of niet) , zal u begrijpen misschien.

Ps Nog gefeliciteerd met uw 20 jarig jubileum.