Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Die geven het soms ook wel eens op. Hoe vaak weet ik niet, maar uit vroegere tijdens als ik met mijn vader ging wielrennen heeft hij er toch enkele stuk gekregen.
Nou ja, dan neem je een benzinestation mee, als je daarop staat.Shorttrack schreef: ↑do 20 jul, 2023 22:24Die geven het soms ook wel eens op.
Dat kan ook inderdaadCarl schreef: ↑do 20 jul, 2023 22:32Nou ja, dan neem je een benzinestation mee, als je daarop staat.
Carl
Ik vind 50 meter al te ver lopen met een kapotte band en bagage op de fiets. Als pompstation of garage dan 5 kilometer is, dan vind ik dat geen optie.Shorttrack schreef: ↑do 20 jul, 2023 22:13Gemiddeld minder ver als naar een fietsenmaker als het noodlot toe slaat.
Eens.De tovenaar schreef: Persoonlijk zou ik helemaal geen Garmin aanraden, gewoon je smartphone aan je stuur bevestigen.
Zeker als je van B&B naar B&B gaat fietsen. Genoeg gelegenheid om op te laden, schermhelderheid op maximaal en een powerbank mee en je komt de dag wel door. Zo niet, onderweg een tweede powerbank erbij kopen en/of toch even smartphone op vliegtuigstand+GPS zetten tijdens het fietsenDe tovenaar schreef: ↑ma 24 jul, 2023 11:56Persoonlijk zou ik helemaal geen Garmin aanraden, gewoon je smartphone aan je stuur bevestigen.
Absoluut oneens.Peter Molog schreef: ↑di 25 jul, 2023 18:16Eens.De tovenaar schreef: Persoonlijk zou ik helemaal geen Garmin aanraden, gewoon je smartphone aan je stuur bevestigen.
Ook ik heb de overstap gemaakt van Garmin naar telefoon. Zou niet anders meer willen.
Maar nog steeds gebruik ik wel het 'ouderwetse' Mapsource in combinatie met de OFM van Tovenaar. Een gouden combinatie.
Ik heb soms het gevoel dat ik Google de weg moet wijzen. Fiets er nooit relaxed mee. De kans dat je een weg op moet waar je niet op mag of een brug over moet die gewoon niet bestaat zit er altijd in.Peter Molog schreef: ↑di 25 jul, 2023 18:44Ik hoor en lees regelmatig dat men dan Google Maps als kaart gebruikt. Dus er moet wat meer aan voorlichting gedaan worden.De tovenaar schreef: Persoonlijk zou ik helemaal geen Garmin aanraden, gewoon je smartphone aan je stuur bevestigen.
Shorttrack schreef: ↑di 25 jul, 2023 23:07
Ik gebruik het wel hoor. Maar wij fietsen altijd op knooppunten.
Waar wij fietsen voorlopig nog wel.Grandonneur schreef: ↑wo 26 jul, 2023 08:31Shorttrack schreef: ↑di 25 jul, 2023 23:07
Ik gebruik het wel hoor. Maar wij fietsen altijd op knooppunten.
Die staan niet overal