Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKG Fietsroute Parijs - Forum Wereldfietser

TKG Fietsroute Parijs

Goedendag,

ik wil een dezer weken in een of twee dagen naar parijs fietsen. Dit is mijn eerste fietsvakantie en hiervoor wil ik de route van Paul Benjaminse bestellen. Nu lees ik tot mijn grote verbazing op zijn website dat er wegens vakantie bijna de hele maand juli niks besteld kan worden. Heel lastig voor de mensen die in de zomer een fietsvakantie willen houden.
Maargoed..nu is mijn vraag of iemand de route naar parijs heeft en hem aan mij door wil verkopen.

Mailen kan naar stefans120@hotmail.com

probeer de webshop van de fietsvakantiewinkel eens: zo te zien hebben zij 'm gewoon op voorraad:

http://www.fietsvakantiewinkel.nl/2www/ ... lbejaminse

groeten,

Nico
Beste Stefan

Voor je eerste fietsvakantie is "in 1 a 2 dagen fietsen naar Parijs" wel erg ambitieus ?!
Je moet maar eens naar een reisboekwinkel gaan
Succes

Beste Stefan,

Je kunt hem ook bij fietsgidsen.nl bestellen; daar is ie ook gewoon op voorraad.
Maar zoals Dik hierboven al aangeeft naar Parijs in 1 of 2 dagen? Dat doen ze zelfs in de Tour de France niet! De afstand Maastricht - Parijs is 490 kilometer en de renners in de Tour hoeven onderweg niet de weg te zoeken en zichtzelf te bevoorraden :)
Toen ik met fietsvakanties begon reed ik ook wel eens meer dan 200 km met bepakking op een dag. Dat was om snel ergens te komen en lukte alleen door wat grotere wegen te rijden met de racefiets. Zou ik nu niet meer zo doen want je ziet niks onderweg.
Luc

Bedankt voor de (erg snelle) reacties. Ik bestel hem wel via de webshop.

hmm klopt haha..490 km op een is wel een beetje teveel van het goede dus ik verdeel het over twee dagen denk ik. Het is wel mijn eerste vakantie maar ik ben goed voorbereid. Heb hele winter zon 300 km per week gefietst voor woon werk km en daarnaast doe soms ik tourtochten en wedstrijdtraining(als werkschema en vriendin het toelaat;). Merk uit ervaring dat 150 km geen probleem is. Als ik snelheid wat verlager en af en toe tussen stop houd moet 250 per dag wel te doen zijn. Ga het gewoon uitproberen hoe ver ik kom;) Zit ook beetje met tijdgebrek kan hooguit 5 dagen tot 1 week vrij krijgen.