Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1499 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33583 berichten
Foud......


......
WillemT schreef:
di 06 jun, 2023 21:01
Fort Purmerend?
Eau je hebt je antwoord aangepast... Het is inderdaad Fort Benoorden bij Purmerend
Raar, die heb ik ook bekeken maar dacht dat dit niet op het raad plaatje lijkt....
Ben vandaag niet erg in stemming.
gios schreef:
di 06 jun, 2023 21:16
Eau je hebt je antwoord aangepast... Het is inderdaad Fort Benoorden bij Purmerend
Ja, in mijn haast maakte ik meerdere fouten :-).
Welke veerpont is dit?
veer.jpg
gios schreef:
di 06 jun, 2023 21:16
WillemT schreef:
di 06 jun, 2023 21:01
Fort Purmerend?
Eau je hebt je antwoord aangepast... Het is inderdaad Fort Benoorden bij Purmerend
En dan ga je naar de tandarts in Tholen en dan is Fort Benoorden ineens hier :lol:
16861339021911391101319960884614.jpg
Nessersluis. Kijk maar naar die 4 torentjes van dat huis erachter nog net te zien op de raadplaat.

https://www.google.nl/maps/@52.251215,4 ... &entry=ttu

Overigens gevonden mede dankzij de Arjan Smit sticker. Hij blijkt in Kudelstaart te zitten dus daar in de buurt wat rondgevlogen en toen was het rap gevonden.
gios schreef:
wo 07 jun, 2023 12:32
En dan ga je naar de tandarts in Tholen en dan is Fort Benoorden ineens hier :lol:
Bijzonder inderdaad, ze zitten in het fort! De achternaam is overigens ook bijzonder: Bart
Grandonneur schreef:
wo 07 jun, 2023 12:32
Nessersluis. Kijk maar naar die 4 torentjes van dat huis erachter nog net te zien op de raadplaat.

https://www.google.nl/maps/@52.251215,4 ... &entry=ttu

Overigens gevonden mede dankzij de Arjan Smit sticker. Hij blijkt in Kudelstaart te zitten dus daar in de buurt wat rondgevlogen en toen was het rap gevonden.
Helemaal goed Grandonneur! Het is inderdaad het veer Nessersluis - Nes a/d Amstel. Ik had er bij het verkleinen van de foto op gelet dat de sticker leesbaar bleef :D
WillemT schreef:
wo 07 jun, 2023 12:47
Helemaal goed Grandonneur! Het is inderdaad het veer Nessersluis - Nes a/d Amstel. Ik had er bij het verkleinen van de foto op gelet dat de sticker leesbaar bleef :D
Kijk, details doen ertoe :)

Heb deze pont ooit wel eens genomen maar geen blijk van herkenning helaas. Dat is toch altijd het leukste. Op de ronde langs Roelofarendsveen laatst nog wel in de buurt geweest maar de brug bij Uithoorn genomen.

Op zoek naar een volgend plaatje..
Grandonneur schreef:
wo 07 jun, 2023 12:32
Nessersluis. Kijk maar naar die 4 torentjes van dat huis erachter nog net te zien op de raadplaat.
Het zijn geen torentjes maar schoorstenen met een kap erop....
Volgende plaatje,
IMG_6496.jpeg
Natuurlijk! Gios mag door met de volgende.. :D
De Willemsbrug gaf het weg voor mij. Bekend terrein.

Volgende :

20230530_084225.jpg

Bijlagen

Is Gios me nou net voor.... op de smartphone leek het nog niet opgelost, binnen een half minuut wél opgelost aangetroffen op de computer.
gios schreef:
wo 07 jun, 2023 13:58
De Willemsbrug gaf het weg voor mij. Bekend terrein.

Volgende :
Maakte je deze foto tijdens dezelfde fietstocht als waarvan je zei "Ik was een paar dagen elders op pad", met andere woorden omgeving Heemskerk?
WillemT schreef:
wo 07 jun, 2023 21:19
gios schreef:
wo 07 jun, 2023 13:58
De Willemsbrug gaf het weg voor mij. Bekend terrein.

Volgende :
Maakte je deze foto tijdens dezelfde fietstocht als waarvan je zei "Ik was een paar dagen elders op pad", met andere woorden omgeving Heemskerk?
Klopt. Noord-Holland
Niet gevonden maar wel weer heel leerzaam.
Poppink schreef:
wo 07 jun, 2023 22:44
Niet gevonden maar wel weer heel leerzaam.
Verkeerde kustlijn ook... :wink: