Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Snugpak Ionosphere (1-p tent) - Forum Wereldfietser

Snugpak Ionosphere (1-p tent)

[b]Snugpak Ionosphere[/b]

Merk: Snugpak

Compacte 1 persoons tent. Gewicht 1520 gram. Afmeting: 265cm(L)x100cm(B). Ingepakt: 48cmx14cm

Eigenschappen:
• Groene buitenkant en zwarte mesh binnenkant, perfect voor wild kamperen.
• Zij-ingang op één punt
• Lichtgewicht, maar robuust, 210 ton ripstop buitentent met 5000 mm waterdichte PU-coating.
• Lichtgewicht 190 ton nylon 5000 mm waterdicht PU-grondzeil.
• Lichtgewicht 190t polyester mesh binnenkant, met 50D No-See-Um-mesh klamboe.
• Waterdicht getapete naden.
• Twee DAC® Featherlite NSL® geanodiseerde aluminium stokken, met persverbindingen.
• Geleverd met 14 lichtmetalen tentharingen, met twee reserveonderdelen.
• Ideaal voor langere reizen
• inclusief reparatiepouch

tent is in okt. 2019 in Riga (Letland) gekocht maar slechts enkele keren gebruikt (2 of 3 keer als ik me goed herinner) en ligt sindsdien ongebruikt op de plank, derhalve mag ie naar een nieuwe eigenaar. (voor mij persoonlijk is het formaat en het gewicht een bezwaar, heb zelf een lichter en compacter model op het oog maar deze mag weg.
Nieuwprijs is € 243,-

Mijn vraagprijs = [b]€ 165,-[/b] excl. verzending via DHL (á € 4,95) - of ophalen in arnhem

originele doos nog aanwezig, zij het dat die wel redelijk beschadigd is maar dat betreft alleen de doos.

De tent zelf is nog vrijwel in nieuwstaat en sindsdien niet meer gebruikt dus nog piekgaaf

bijgevoegde foto's zijn van internet maar geven een uitstekend beeld van de tent; bij interesse kan de tent altijd even op afspraak ter plaatse opgezet en bekeken worden

Bijlagen

tent is verkocht