Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Naar Parijs van 20 aug tm 3 sep - Forum Wereldfietser

Naar Parijs van 20 aug tm 3 sep

Hoii, Mijn naam is Emma en ik ben 22 jaar oud. Het lijkt mij super leuk om 20 augustus op de fiets te vertrekken naar Parijs voor twee weken. Maar alleen is toch minder gezellig dus ik zoek een fietsmaatje(s) voor dit avontuur. Bestemming kan ook nog gewijzigd worden als je een andere voorkeur hebt. Ik wil dit het liefst zo goedkoop mogelijk doen dus mijn plan is om op campings te overnachten.
Ik heb nog niet zoveel fiets ervaring maar vind het heerlijk om op een vrije dag een stuk te gaan fietsen. Ik denk Dat ik ongeveer rond de 60km wil gaan fietsen met af en toe een rustdag voor mooie uitstapjes.

Verder ben ik bijna klaar met mijn studie verpleegkunde en vind ik het fijn om buiten te zijn, piano te spelen en met vrienden te zijn.
Lijkt het je leuk om met mij mee te gaan? Stuur dan PB (klik op mijn naam in het blauw) dan kunnen we een keertje kennismaken :)

Groetjes Emma
Ik weet niet hoeveel leeftijdsgenoten je hier gaat vinden. Op facebook heb je misschien meer kans Weet je al welke route je ongeveer wil fietsen?

Groetjes,

Hid
Volgens mij zijn er best wel wat leeftijdsgenoten, maar leeftijd maalt voor mij niet heel veel uit.
Ik heb een route via de komoot app, dus een beetje langs stadjes en dorpjes en platteland
Hoi Emma,


Ik ben van plan om het zelfde te gaan doen deze zomer. Ik ben net als jij 22 en een tijdje bezig met fietsen. Mijn plan is dan ook om deze zomer naar parijs te fietsen (wel op een ander moment dan augustus, namelijk eind Juli). Misschien kunnen we tips uitwisselen?

Groetjes,

Lars