Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga Myata Traveler Lady - Forum Wereldfietser

Koga Myata Traveler Lady

Vanwege een nieuwe fiets hebben wij deze mooie Koga te koop

650 euro voor deze handgebouwde aluminium fiets
20230604_131513.jpg
20230604_131527.jpg
20230604_131533.jpg
20230604_131626.jpg
20230604_131611.jpg
Hallo,
Welke maat heeft het frame en zit er nu een belt op? Graag iets meer informatie, zeker over de dingen die ik op de foto's niet makkelijk kan zien.
Groet, Petra.
Petra137 schreef:
zo 04 jun, 2023 21:37
Hallo,
Welke maat heeft het frame en zit er nu een belt op? Graag iets meer informatie, zeker over de dingen die ik op de foto's niet makkelijk kan zien.
Groet, Petra.
Geen belt zo te zien :wink:
20230604_131513.jpg
Verder logische vraag van Petra. Mrs G heeft ook interesse in een dergelijke fiets (deze is te duur voor haar).

Dan doet het er toe wat de staat van onderhoud is (velgen, aandrijving etc). Bijvoorbeeld; ketting past niet meer om het kettingblad. Fiets kon dat wel eens klaar zijn voor een flinke beurt. Maakt toch een ander rekensommetje.
koga lady.jpg
Bij een tweedehands is het vervangen van voorbladen, ketting, cassette en derailleurwieltjes min of meer de standaard. Het is niet moeilijk of erg duur en ook geen indicatie voor zwaar gebruik of zwakke punten.
Andere onderhoudsitems kunnen veel vervelender zijn.

Edit typo: derailleurfietsen > derailleurwieltjes
Waarschijnlijk moet ik even het blad ronddraaien. Volgens mij was alles nog prima.
Het fietst meestal nog prima ook al is je ketting al ruim versleten.
Dus even je blad rond draaien gaat niet helpen :)
Ik reageer op de foto. De versnelling staat gewoon verkeerd. De fiets stond op slot toen ik een foto maakte. :)
ik zal even een nieuwe foto maken waar de ketting er wel goed op zit. Een keertje ronddraaien dus eerst in de juiste versnelling.
Leon schreef:
ma 05 jun, 2023 09:54
Bij een tweedehands is het vervangen van voorbladen, ketting, cassette en derailleurwieltjes min of meer de standaard.
Daar heb je wel gelijk in, is althans een veilig uitgangspunt.