Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Baltikum per Rad - Forum Wereldfietser

Baltikum per Rad

Ik wil deze zomer de R1 fietsen t/m de Baltische Staten. Als de veiligheidssituatie dat toelaat. In de voorbereiding wil ik het boekje Baltikum per Rad van Michael Moll gebruiken. Dat is momenteel niet leverbaar. Wie heeft een exemplaar voor mij te koop/leen?
Veel dank alvast,
Jaap.
Leuk...wanneer ga je? Ik vertrek over 3 weken die kant op. Zie mijn draadje hierover.
Volgens mij is het boekje leverbaar bij fietsvakantiewinkel.nl

Veel plezier!
Hallo Joost,

Ik wil begin juni vertrekken. Leuk te lezen dat jij al eerder gaat. Je schrijft "zie mijn draadje". Waar vind ik dat draadje?

En Joost en Jan beiden,
Blijkbaar had ik niet goed gekeken. Of in elk geval niet bij de Fietsvakantiewinkel. Ik heb het boekje daar besteld.
Beiden dank.

Nu benieuwd hoe de veiligheidssituatie zich gaat ontwikkelen. Mijn oorspronkelijke plan ging vis St. Petersburg naar Helsinki. Dat staartje vervang ik door meer tijd in de Baltische Staten.

Groeten,
Jaap.
JaapdeBoer schreef:
vr 25 mar, 2022 08:18
Hallo Joost,

Ik wil begin juni vertrekken. Leuk te lezen dat jij al eerder gaat. Je schrijft "zie mijn draadje". Waar vind ik dat draadje?
viewtopic.php?f=12&t=37103#start

Ik hou nog wel in de gaten wat er in Oekraïne gebeurd. Dat kan reden zijn om eerder noordelijk te gaan.
JanH schreef:
do 24 mar, 2022 19:47
GIMBF
Linkje fietsvakantiewinkel:
https://webshop.fietsvakantiewinkel.nl/ ... um-per-rad
Hier is ie ook te krijgen:
https://www.donner.nl/baltikum-per-rad/ ... 3932546518
Fietsvakantiewinkel bleek toch niet te kunnen leveren. Gelukkig Donner wel. Uiteraard de druk uit 2015. Die is voor de voorpret wel geschikt denk ik. Dank voor de tip Jan, ik zou daar niet gekeken hebben.
Hoi! Ik heb dit boekje inmiddels ook, vanwege fietsplannen voor Letland en Estland:) ik vroeg me af, welke etappes zijn aan te raden? Weet nog niet helemaal zeker welke route we willen gaan fietsen (we hebben ongeveer 2,5 week daar) en ik had verwacht dat delen langs de iron curtain trail zouden gaan, maar dit is niet helemaal duidelijk?