Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietskarren te huur - Forum Wereldfietser

Fietskarren te huur

Voor elke fiets een fietskar te huur voor onvergetelijke fietsvakanties.
Om het eens uit te proberen voor de aanschaf of geen plek in je huis voor opslag bied ik mijn fietskarren aan voor verhuur.

1.Gekke Gerrit is een Bob Yak 1 wieler voor 26 inch wielen.
De kar heeft al enige ervaring dus zal altijd een goede metgezel zijn.
Inclusief waterdichte tas.

2. Bouncing Eddy is een Bob Yak Ibex voor 26/28/29 wielen.
Het is een geveerde versie voor optimaal comfort.
Deze heeft ook 2x standaard en 2x grote bidonhouders en uiteraard een grote waterdichte tas.
Als extra heeft deze kar ook een telescoop mount voor je gopro.

3. Willy the mule is een Burley Travoy met 2 wielen en zeer geschikt als je de kar niet op de as wilt hebben.
Deze kar bevestig je op de zadelpen en is zeer handig te demonteren en te vervoeren naar je kampeerplek.
Bij de kar zit een 130 liter Ortlieb rugzak waar je al je spulletjes goed in kwijt kan.

4.Trudy the traveller is een Radical Design kar met 2 wielen en zeer geschikt voor lange afstanden op de verharde weg.
Deze kar kan ook iets meer gewicht aan dan de andere karren,
Met 100 liter zeker genoeg om veel spulletjes mee te nemen.

Mijn advies is om altijd 2x fietstassen mee te nemen voor het pakken van spulletjes/eten die snel gepakt moeten worden.

Mijn prijs is 7,50 per dag, 30 euro per week en 75 euro per 3 weken.
Borg is 200 euro en kopie ID/paspoort.
Ik maak voor de huurperiode altijd foto's van de staat van de kar.
Schades/beschadigingen tijdens uw reis zullen vergoed moeten worden.
Advies laadvermogen is 30 kilo.

Voor reserveringen graag een bericht via deze lijn en je krijgt antwoord terug.

Iets verder in het land kan eventueel bezorgt worden in overleg.
Ondertussen heb ik er ook een nieuwe Tout-Terrain Mule in het assortiment voor degene die de kar niet op de as willen hebben maar aan de zadelpen.
Mijn eerste testritje voelde geweldig aan, super stabiel achter de fiets en lefty 20 inch. wiel met verstelbare demper.
De Bob-Yak tas past er ruim in.
Onder voorwaarden van mijn vorige bericht tevens beschikbaar voor huur.
Hallo Robert, ik heb wel interesse om Trudy the traveller enkele weken te huren voor een gezinstocht in Slovenië! Kan je mij een bericht sturen?
Groeten,
Bruno
Hallo Bruno,

Heb je een bericht gestuurd.

Trudy en Rudy zijn in augustus verhuurd.
Heb nog beschikbaar:
Jumping Jack: Mijn favoriet op dit moment de Tout Terrain.

Bouncing Eddy: De Bob Yak Ibex is afgelopen week terug gekomen.

gr. Robert
Dag Robert,
Ik ben geïnteresseerd om De Burley travoy fietskar te huren. Ik denk aan 1-10 oktober. Is hij dan misschien beschikbaar? Ik wil graag uitproberen voordat ik er zelf 1 wil kopen. Groetjes Evelien quote="Robert Winkelhuis" post_id=446444 time=1685777236 user_id=21339]
Voor elke fiets een fietskar te huur voor onvergetelijke fietsvakanties.
Om het eens uit te proberen voor de aanschaf of geen plek in je huis voor opslag bied ik mijn fietskarren aan voor verhuur.

1.Gekke Gerrit is een Bob Yak 1 wieler voor 26 inch wielen.
De kar heeft al enige ervaring dus zal altijd een goede metgezel zijn.
Inclusief waterdichte tas.

2. Bouncing Eddy is een Bob Yak Ibex voor 26/28/29 wielen.
Het is een geveerde versie voor optimaal comfort.
Deze heeft ook 2x standaard en 2x grote bidonhouders en uiteraard een grote waterdichte tas.
Als extra heeft deze kar ook een telescoop mount voor je gopro.

3. Willy the mule is een Burley Travoy met 2 wielen en zeer geschikt als je de kar niet op de as wilt hebben.
Deze kar bevestig je op de zadelpen en is zeer handig te demonteren en te vervoeren naar je kampeerplek.
Bij de kar zit een 130 liter Ortlieb rugzak waar je al je spulletjes goed in kwijt kan.

4.Trudy the traveller is een Radical Design kar met 2 wielen en zeer geschikt voor lange afstanden op de verharde weg.
Deze kar kan ook iets meer gewicht aan dan de andere karren,
Met 100 liter zeker genoeg om veel spulletjes mee te nemen.

Mijn advies is om altijd 2x fietstassen mee te nemen voor het pakken van spulletjes/eten die snel gepakt moeten worden.

Mijn prijs is 7,50 per dag, 30 euro per week en 75 euro per 3 weken.
Borg is 200 euro en kopie ID/paspoort.
Ik maak voor de huurperiode altijd foto's van de staat van de kar.
Schades/beschadigingen tijdens uw reis zullen vergoed moeten worden.
Advies laadvermogen is 30 kilo.

Voor reserveringen graag een bericht via deze lijn en je krijgt antwoord terug.

Iets verder in het land kan eventueel bezorgt worden in overleg.
[/quote]
pb gestuurd Evelien
Toch bijzonder dat er vragen komen voor huren en dat er daarna nooit meer een reactie komt, zelfs niet na een PB.
Ik neem toch aan dat iemand een melding krijgt als er een PB gestuurd wordt.
Als de berichtenteller van iemand op 1 staat is het überhaupt zelfs nog de vraag of het echt iemand is.