Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1496 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33581 berichten
Twijzel, Wedzebuorren
https://maps.app.goo.gl/uQ5Gg8SCfGXVWoNQ6
makkelijk zat In twee minuten gevonden.
Vorige raadplaatjes waren Buitenpost en de Bonkevaart.
Heel goed, Poppink! De volgende is voor jou. De komende drie dagen is mijn computer offline. Kan alleen maar meekijken op de smartphone.
DSC_0091.JPG
Waar was Poppink?
Verwacht je dat deze foto zonder verdere aanwijzingen geraden wordt?
Als het in Twente of directe omgeving is moet het lukken. Op topografische kaarten kun je zien of wegen verhoogd dan wel verdiept liggen. Verdiept komt niet zo vaak voor.
Ik zie inderdaad de stoplichten wat laag staan.
Kan ik niet verder uitzoeken, ik heb mijn befaamde NL-bordje al ingepakt....
Leon schreef:
wo 31 mei, 2023 19:19
Als het in Twente of directe omgeving is moet het lukken. Op topografische kaarten kun je zien of wegen verhoogd dan wel verdiept liggen. Verdiept komt niet zo vaak voor.
Heel goed Leon en Willem zou ook kunnen raden.
Voor Martin is er een molen op 150 meter afstand van de fotograaf ter linkerzijde.
'Molen' alleen maakt verwarrend, want Twente kent zowel wind- als watermolens.... :roll:
Martin E. van Doornik schreef:
wo 31 mei, 2023 19:40
'Molen' alleen maakt verwarrend, want Twente kent zowel wind- als watermolens.... :roll:
Deze molen is zelfs voor Martin een raadsel.
Wind.
Poppink schreef:
wo 31 mei, 2023 19:35
Voor Martin is er een molen op 150 meter afstand van de fotograaf ter linkerzijde.
Volgens mij zien we dit dieper gelegen verkeersknooppunt en de molen die je bedoeld is de nog te herbouwen Eschmolen.
Ik ben al op de hoogte van de herbouw van de Eschmolen bij Delden, maar de Twentse landkaart is op m'n smartphone een tijdrovend gefriemel. Mijn computer ligt gedemonteerd.
https://www.ahn.nl/ahn-viewer
Hier Martin, ook op je mobiel.
@Poppink. Volgens mij moet je nog reageren op de oplossing van WillemT.
JanH schreef:
do 01 jun, 2023 09:22
@Poppink. Volgens mij moet je nog reageren op de oplossing van WillemT.
Over het hoofd gezien JanH.
De vraag: waar was Poppink, is met het antwoord van WillemT niet beantwoord maar de kruising is juist.
Aan jou de beurt WillemT.
Poppink schreef:
do 01 jun, 2023 12:17
De vraag: waar was Poppink, is met het antwoord van WillemT niet beantwoord maar de kruising is juist.
Volgens mij was dat de Rijssenseweg maar daar is geen Streetview.
Volgende, het uitzicht is helaas niet meer zo charmant als hieronder:
IMG_4270.jpg
Ergens langs de duinen? De boerderij lijkt me geloof ik Goeree-Overflakkees.
Groeten vanuit Zweden
Iets zuidelijker. Ik heb de foto gemaakt tijdens onderstaande driedaagse fietstocht vanuit Bergen op Zoom.
RondjeWesterschelde.jpg
Omgeving Domburg?
Ben moe van de reis, ga douchen en naar bed. Mega blij om ons Zweedse huis weer te zien.
20220606_223417.jpg
Foto van juni vorig jaar.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 02 jun, 2023 22:56
Mega blij om ons Zweedse huis weer te zien.
Kan ik me goed voorstellen! Het lijkt me best fijn overigens dat het vanuit Groningen zo betrekkelijk dichtbij is :-)