Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaat gezocht Hanoi,Saigon,Pnohm Penh,Bangkok ,Singapore - Forum Wereldfietser

Fietsmaat gezocht Hanoi,Saigon,Pnohm Penh,Bangkok ,Singapore

Fietsmaat gezocht voor route Hanoi,Saigon,Pnohm Penh,Bangkok ,Singapore.
Of deel hiervan .Ben een ervaren fietser van 66 jaar fietst het liefst langs de kust en rivieren .
Ben geinteressseerd in cultuur en natuur overnachtingen in hotel of hard roof de langzaamste geeft het tempo aan.Vertrek eind october 2023 of eerder.
Peter
Dag Peter !

Ik ben 50 jaar en op zoek naar andere avonturiers die 3 weken buiten europa willen fietsen. ben geen km vreter, eerder liefhebber van natuur en cultuur. Mocht je interese hebben laat het me gerust weten.

Groeten,
Dirk
Dirk,
Heb je pb gestuurd .
Met vriendelijke groet .
Peter JAnsse
Dirk,
Ik heb je gebeld maar telefoonnummer doet het niet.
Ook heb ik je gemaild maar ik hoor niks ?
Vriendelijke groet
Peter
Goedemiddag Peter Jansse,
fiets je met de Awol route?
Heb in 2019 Bangkok/Phuket gedaan.
Sprak me erg aan. Heerlijk langs de kust en overnachten in luxe hotels voor weinig geld.
Trouwens geen interessen in tempels en cultuur.
Zou t weer willen doen maar dan idd tot Singapore.
Awol heeft een nieuwe route uitgezet. Die lijkt me interessant, zoveel mogelijk langs kleine weggetjes.
Zelf dacht ik aan januari, wanneer bereik jij Bangkok ongeveer? Ben een vrouw rond dezelfde leeftijd.
Groet Almalia
Geachte Amalia,
Ben 19 nov in HCC dan ga ik naar Phnom Pehn daar ga ik bij iemand op de koffie en dan richting Siem Reap en dan richting Bangkok.
Waarom sluit je niet aan op 19 nov in Ho Chi Minh City ? of een week later in Phnom Phen want ik heb geen ide hoe lang ik er over doe naar Bangkok.
In ieder geval leuke reactie .
Een vriendelijke groet.
Peter
Amalia ,
Heb je pb gestuurd .
Peter