Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Forum gaat er binnenkort even uit - Forum Wereldfietser

Forum gaat er binnenkort even uit

Beste fietsers,

Binnenkort gaat het forum in onderhoudsmodus. Alles wat er gedaan moet worden is al helemaal voorbereid en getest. Normaal gesproken moet het in een uurtje zijn gedaan.

Er is een kleine kans dat we - ondanks testen - het forum niet meer werkend krijgen. In dat geval zetten we de back-up weer terug en moet volgens de theorie alles weer werken. Alleen word je daar nooit vrolijk van :cry: . Maar goed, laten we ervan uitgaan dat alles vlotjes zal verlopen.

Ik weet nog niet precies wanneer het gaat gebeuren. Misschien in dit weekeinde en anders ergens volgende week. Je merkt het vanzelf als de melding "Zoals aangekondigd is vanwege onderhoud het forum tijdelijk buiten gebruik. We zijn z.s.m. weer terug." verschijnt.
Update: het wordt morgenochtend, eerste Pinkserdag.
In blije afwachting van de uitstorting.
De hele handel draait weer. Het was even spannend want ik kreeg een foutmelding die ik niet kon thuisbrengen dus het kan zijn dat je even wat rare dingen hebt gezien. Maar na even koffie zetten (moet je altijd even doen) kreeg ik door wat er aan de hand was.

Inmiddels zitten we dus weer op de nieuwste versie van zowel php als het (phpbb) forum en kunnen we weer veilig verder :D
Complimenten!👍🏻
Inderdaad, niks van gemerkt. 👍
Nooit de kalmte verliezen!

Fijn voor jou / jullie en voor ons als tevreden gebruikers dat de operatie geslaagd is zonder vervelende bijwerkingen.

Thx.

Jan
Bedankt voor het zo professioneel onderhouden van dit forum.
Dit topic krijg ik niet meer geopend.
Screenshot_20230529_223749_Chrome.jpg
Leon schreef:
di 30 mei, 2023 09:17
Ik wel.
viewtopic.php?p=445532
Via jouw link wel, maar als ik naar de eerste pagina van het topic wil gaan krijg ik een blanco pagina. Wonderlijk.
Opgelost. Kwestie van nog een keer de cache leegmaken :D :D