Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lange reis per fiets! - Forum Wereldfietser

Lange reis per fiets!

Hoi!

Ik ben van plan om volgend jaar (dus 2024) een wereldreis te maken per fiets. Het idee is/was om dit helemaal alleen te doen, maar ik denk dat het toch leuker is om dit avontuur met iemand samen te beleven.
Helaas is er niemand in mijn vriendenkring zo gek (of nouja avontuurlijk) om dit ook te willen doen. Vandaar dat ik een oproepje op dit forum plaats om te kijken welke man/vrouw dit ook graag zou willen.
Zelf ben ik 24 jaar, kom ik uit Noord Holland en ben ik op dit moment werkende.
Ik houd ontzettend veel van sporten, lekker eten en natuurlijk reizen. Het lijkt mij dus leuk om met iemand op pad te gaan die ook lekker nuchter is, van uitdagingen houdt en daarnaast ook in het bezit is van een goede portie humor (maakt de reis weer net even wat leuker).

Stuur mij vooral een berichtje bij interesse :).


Groetjes,
De startende wereldfietster
Hey Tessa, ik word wel enthousiast van je berichtje. Ik ben zelf 25 en woon in Nijmegen, ik ben werkend (momenteel in een burn-out helaas...) maar vind het leuk om te horen wat je plannen zijn omdat ik zelf ook aan het nadenken ben over een fietsreis in 2024. Wellicht geen hele wereldreis haha. Misschien handig om via een PB even contact te hebben als je dat ook wilt? . Groetjes, Mieke
Hee Tessa,

Ik ben zelf eveneens van plan in April 2024 op de fiets te stappen richting Jakarta, wellicht kunnen we een stuk samen trappen!
Zelf een 30 jarige jongemannn! Voel je vrij een PB te sturen.
Ik heb ook wel interesse. Ik heb al eerder hier op het forum gevraagd om van Nederland naar Bangkok te fietsen.
Hoi,
Wat superleuk, ik wil dit ook gaan doen. Eigenlijk nog specifieker; ik wil er een crowdfundingsactie van maken (per kilometer een bepaald bedrag ophalen voor een dierenwelzijnsorganisatie). Maar ook ik vind het spannend om alleen te gaan en ga liever samen. En ook al mijn vrienden vinden dit een crazy plan, dus voel me een beetje een einzelganger op dit vlak haha!
Ik hoor heel graag of je dit nog steeds serieus overweegt. Misschien kunnen we contactgegevens uitwisselen.
Groetjes van een mede-avonturier :)
Marie
Hoi,

Klinkt super leuk! Ik ben ook al een paar jaar aan het nadenken om een lange reis met de fiets te maken. Vorig jaar ben ik in mijn eentje naar Rome gefietst omdat ik helaas ook geen vrienden kon overtuigen om een paar weken op een fiets te leven :). Lijkt me toch wel leuk om een langere tocht met anderen samen te maken. Zelf ben ik 26 (vrouw) en woon en werk ik in Rotterdam. Lijkt me leuk om een keer met jullie in contact te komen!

Groeten Laurence
Leuk! Ik ga zelf in mei en juni van Nederland naar zuid Spanje omgeving Lorca. Mooie uitzichten!
Hoi!

Ik (M) ben dit jaar naar Oostenrijk gefietst en van plan om volgend jaar daarvandaan voor langere tijd door te fietsen richting ZO-Azië. Is het een idee om een appgroepje op te zetten om plannen en voorbereidingen te delen, of is dit er al? Ik hou me graag aanbevolen 🙂
Ha allemaal,

Volgend jaar ben ik ook van plan naar het oosten te gaan fietsen voor ongeveer 7 maanden. Ik vroeg mij af of het bovengenoemde appgroepje ooit van de grond is gekomen! Heb zelf al eerder in Centraal Azië en Europa gefietst dus enige ervaring.
Hallo Tessa,

Super leuk te zien dat er meer mensen zijn die zo'n uitdaging aan willen gaan.
Ik ben zelf ook van plan om een jaar te gaan fietsen. En eind Januari te vertrekken
Heb deze zomer 3.5 week door Scotland een Solo tour op de de bike gemaakt en het was fantastisch.

Mijn plan is om in Argentinië te starten en in Vancouver te eindigen, maar ben flexibel.
Ik ben zelf 24 en ben ook lekker nuchter:), een levensgenieter vol energie die altijd weer nieuwe uitdaging aangaat.

Ik zou het leuk vinden om persoonlijk contact met je op te nemen.

Groetjes Saskia :)
I was wondering if you would like to team up with someone older. I'm male, 32 years old and have been doing long trips by bike for many years now. I am a person with a lot of experience and like to take on challenges. It would be great if I could join you.