Additionally, paste this code immediately after the opening tag: naar Albanië, over de Alpen, door Italië en terug… - Forum Wereldfietser

naar Albanië, over de Alpen, door Italië en terug…

De belangstellende lezer wil ik langs deze weg attenderen op de bijzondere reisblog die Biketory van zijn fietsreis over de Alpen, door Italië, naar Albanië bijhoudt. Enige dagen geleden is Biketory al, met zijn Trektor, vertrokken op de onderneming waar het hem in het leven allemaal om te doen is: dit land fietsend ontvluchten. Af en toe komt er ook een best aardige boekentip voorbij:

https://biketory.nl/content/64/fietstoc ... alkan.html
Wat ik me al afvraag sinds het eerste verslag van de Trektorman dat ik gelezen heb (Polen), heeft hij hier ooit op het forum gepost en onder welke naam dan? En waarom nu niet meer?
Die kennen we hier wel ;)
CarlW schreef:
di 23 mei, 2023 15:24
Wat ik me al afvraag sinds het eerste verslag van de Trektorman dat ik gelezen heb (Polen), heeft hij hier ooit op het forum gepost en onder welke naam dan? En waarom nu niet meer?
Ik ben oudgediende hier, en ik meen te weten dat er ooit eens een meningsverschil is geweest... :roll:
Het is heerlijk om te lezen :D :D
Dirk
Ik wil toch ff kwijt dat ik (bijna) elke dag met heel veel plezier de belevenissen van de Trektorman lees :-)
Het is weer op. Het was genieten.
BartO schreef:
di 23 mei, 2023 14:14
De belangstellende lezer wil ik langs deze weg attenderen op de bijzondere reisblog die Biketory van zijn fietsreis over de Alpen, door Italië, naar Albanië bijhoudt. Enige dagen geleden is Biketory al, met zijn Trektor, vertrokken op de onderneming waar het hem in het leven allemaal om te doen is: dit land fietsend ontvluchten. Af en toe komt er ook een best aardige boekentip voorbij:
Modtodays provides safe and free game mod versions for players.
https://biketory.nl/content/64/fietstoc ... alkan.html
I would like to refer the interested reader to Biketory's remarkable travel blog, which documents his cycling journey across the Alps, through Italy to Albania. A few days ago, Biketory already left on his adventure with his Trektor, with the aim of leaving this country by bike. Every now and then a pretty good book tip also appears. :D