Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Idworx Easy Rohler - Forum Wereldfietser

Idworx Easy Rohler

Graag wat meer informatie geven.
Zie ook de forumregels: rules

"Te koop/te ruil
In de rubriek 'Te koop/te ruil' kun je als particulier een advertentie plaatsen. Het te verkopen artikel moet zo volledig mogelijk omschreven zijn, bij voorkeur met naam, merk, type, ouderdom en hoe gebruikt het is. Zijn er bekende mankementen aan? Wat is de vraagprijs? Waar is het te bezichtigen? Kun je een linkje geven naar het artikel bij de fabrikant? Voeg zo mogelijk een paar foto's toe.
Bij onvolledige omschrijvingen zal de moderator verzoeken dit aan te vullen. Gebeurt dit niet, dan wordt je advertentie verwijderd. Als je advertentie alléén een verwijzing naar Marktplaats bevat, word je gevraagd deze aan te vullen. Als je dat niet doet, wordt de advertentie verwijderd.
Neem geen telefoonnummer of mailadres op in je advertentie. Belangstellenden kunnen reageren door een reactie te plaatsen op een advertentie of door een persoonlijk bericht (PB) te sturen naar de aanbieder."
Ivm beëindiging van fietsen in de bergen met volledige bepakking bied ik mijn Idworx Easy Rohling te koop aan.

Fiets voor trekking met voor en achterdragers, zeer stabiel. Fiets is intensief gebruikt en dat kun je hier en daar zien, maar alles werkt zoals het hoort.
Alu frame en voorvork, Rohloff 14 versnellingsnaaf, SON naafdynamo, Edelux koplamp, Magura hydraulische velgremmen, keramische velgen, gesloten kettingkast, 50 mm Schwalbe Marathon Supreme banden, Tubus achterdrager.
Geschikt voor iemand van ca 1,90 m.

De fotos die ik heb zijn te groot voor dit forum, maar te zien op marktplaats. Stuur ev een pb dan mail ik ze.
De fiets is nog steeds te koop, zie nu https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... asy-rohler
De fiets is verkocht.