Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Uw ervaring met elektrische tweewielers - project TU Delft - Forum Wereldfietser

Uw ervaring met elektrische tweewielers - project TU Delft

Link naar enquête: https://forms.gle/2ioR2i3CAg754BDF6

Voor mijn bachelor eind project van de opleiding Industrieel Ontwerpen aan de Technische Universiteit Delft ben ik bezig met een herontwerp van een elektrische tweewieler. Voorafgaand aan het herontwerpen ben ik geïnteresseerd in de wijze waarop mensen hun elektrische tweewielers kopen en welke onderdelen belangrijk zijn.

Ik zou het erg waarderen als u 5 minuten de tijd wilt nemen om de volgende vragenlijst in te vullen. Bij voorbaat dank voor uw input. Uiteraard mogen familie, vrienden en kennissen deze enquête ook invullen.

Mocht u meerdere elektrische tweewielers in bezit hebben kunt u de enquête meermaals invullen per type elektrische tweewieler

Sjoerd Lageweg
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, misschien kun je het ook op het Facebook deel van de vereninging proberen? Daar lijken wat meer e-bike gebruikers te zitten dan hier.

Zelf heb ik geen electrische fiets noch Facebook account, dus kan ik je alleen succes wensen (-:
Denk niet dat de Facebookers een representatief deel van een doelgroep vormen; tenzij je Facebookers als een van de te onderzoeken groepen neemt.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor deelnemers aan dit forum. :wink:
Ach, er zijn vast meerdere lijntjes uitgegooid (-:

Of het dan uiteindelijk een representatieve doelgroep oplevert laat ik wel aan anderen om te beoordelen ;)
Tuurlijk, maar Facebook is volgens mij wel extreem qua niet-representativiteit.
Edit (...gras...voeten...)
... net zoals dit forum natuurlijk. :D
Als ik hem probeer in te vullen, komt na mijn eigen fiets de volgende soort aan de beurt, die ik dus niet heb. Dat lijkt men niet de bedoeling?