Kan het filmpje niet zien:
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Kan het filmpje niet zien:
Het lukt me enkel deze beestjes te vinden door heeeel traag te slenteren (enkele 100en meter per uur) en alles van heel dichtbij te bekijken (dus veelal diep voorovergebogen te lopen of met je lijf en leden rare kronkels te maken nabij heesters en boomstammen). Pas op: dit is risicogedrag om als weirdo van het dorp te worden beschouwd.
Een uurtje in het gras liggen en kijken wat er zoal over je heen loopt is ook kansrijk.
Het leven van een natuurfotograaf die in parken en bermen fotografeert: geschrokken mensen geruststellen (‘We dachten dat u dood was!’), oppassen dat je niet door honden beürineerd wordt, en vooral kalm blijven (‘Wat fotografeert u daar?’ ‘Nou, ik wílde juist de zeldzame vlinder gaan fotograferen die u nu met uw schaduw hebt weggejaagd…’).(dus veelal diep voorovergebogen te lopen of met je lijf en leden rare kronkels te maken nabij heesters en boomstammen). Pas op: dit is risicogedrag om als weirdo van het dorp te worden beschouwd.
Ook oppassen voor de meikever, althans in het Engels.De kleine eikelboorder (voor de zekerheid heb ik een beetje afstand gehouden ).
Die beestjes mogen zelf ook oppassen zo blijkt uit de tekst van je link.