Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Tandem voor lange toertochten - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Gezocht: Tandem voor lange toertochten

Dit is mooi!
https://www.bilenky.com/tandem
Kun met je met S&S koppelstukken bestellen, zodat de tandem uit elkaar kan en mee kan in het vliegtuig.
Een kennis van mij heeft er zo één.
Wouter Duijndam schreef:
za 13 mei, 2023 12:19

Kun met je met S&S koppelstukken bestellen, zodat de tandem uit elkaar kan en mee kan in het vliegtuig.
Fraai!

Bijvoorbeeld Thorn in de UK en Pedalpower in Duitsland doen ook aan tandems met koppelstukken. Of bijvoorbeeld ook in de USA, Co-Motion. Al hebben die dacht ik wel een dealer in Nederland.
Het is een tijd geleden dat ik op dit Forum zat. Is er al een tandem gevonden?
non-fixie schreef: Zeker. Zoiets als die Franconet had ik ook heel graag gehad, maar mevrouw non-fixie en Ik hebben nogal verschillende maten, en ik heb wel wat jaartjes geduld moeten hebben voordat ik een tandem vond die niet alleen naar mijn zin was, maar ook nog de juiste maten had (52 en 64 cm).

Afbeelding
Klopt het of vertekend de foto. Volgens mij staan de cranken niet precies het zelfde.
WimB schreef:
zo 06 aug, 2023 19:35
Klopt het of vertekend de foto. Volgens mij staan de cranken niet precies het zelfde.
Kan allebei, maar als er al een verschil is, dan is het minder dan één tandje. Ik heb de cranks zelf gemonteerd, en weet zeker dat ik erop gelet heb.

Afbeelding
Ongelijk is ook prima hoor, maar dan bij voorkeur een kwart van de tandjes van het geheel :wink: