Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht Nederland - Zaragoza (SP) voorjaar 2024 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht Nederland - Zaragoza (SP) voorjaar 2024

Wie heeft zin om in het voorjaar van 2024 met mij naar Spanje te fietsen? Ik ga met pensioen en heb dan (eindelijk) tijd om naar Zaragoza te fietsen. Onderweg overnachten in goedkope hotelletjes, b&b of AirBnB. Ik wil onderweg ook tijd maken voor natuur, cultuur en af en toe een dagje rust.

Ik heb een e-bike en mijn fietstempo is normaal. Dit jaar kunnen we eventueel wat toeren in NL of België om kennis te maken en wat fietsconditie op te doen.
Hoi Gerde,
Ik wilde mijn fiets-activiteiten weer wat oppakken. Van 2005 tot 2022 deed ik af en toe een fietstocht op mijn sportfiets.
Korte opsomming: 2005 van Friesland (Woonplaats Beetsterzwaag) naar Santiago d. Compostella, 2009 naar Rome, 2012 van Rome naar Kos (Gr.) 2015 van Andermatt (Zw.) naar huis.
Toen mijn echtgenote in 2016 overleed, heb ik in 2020 haar E-bike omgeruild voor een nieuwe en vind dit heerlijk fietsen.
In 2022 ben ik met E-bike per trein naar Maastricht gegaan en terug via Pieterburen naar huis gefietst. Naast fietsen is schaatsen mijn favoriete bezigheid. Heb de nodige (alternatieve) Elfstedentochten gedaan en momenteel ben ik schaatsend figurant in de musical "De Tocht" die vanaf 1 okt. in Leeuwarden draait.
Een fietstocht naar Zaragoza lijkt mij een mooie uitdaging. Om kennis met elkaar te maken, zullen we ergens rond maart-april iets moeten organiseren. Ervan uitgaande dat je/jullie rond april/mei vertrekt-(ken).
Mocht je meer info van mij willen hebben, laat het mij dan weten via PB
mvg. Hendrik Groen,

edit moderator2: e-mail/06-nummer verwijderd
Wanneer overnachtingen op campings zouden zijn, was ik mss wel meegereden.
Kamperen is flexibeler.
gr Jan
Leuk dat er toch nog mensen zijn, die niet willen kamperen.
Ik ga 20 mei de route Eindhoven - Barcelona fietsen van Benjaminse.
Wellicht is er iets te combineren.
Groeten,
Aalscholver