Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1474 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34325 berichten
Nog 57 minuten en dan treedt Ongeschreven Regel 24 lid 2 in werking en gaat de beurt terug naar JanH.
nog net op tijd zeker? 8)
IMG_20180722_102759.jpg
Ik heb toevallig een boek over Slovenië en daarin herkende ik een foto van Piran bij Portorož. Zeker vanuit de campanile (wat de Italianen noemen), hier Zvonik, gefotografeerd?
https://www.google.nl/maps/@45.5294052, ... a=!3m1!1e3
Nog 127 minuten en dan treedt Ongeschreven Regel 27 lid 3b in werking en gaat de beurt naar Martin.
Het zou kunnen zijn dat Eenhoornhooi verhinderd is of het druk heeft. Geduld.
Die 127 minuten boven de 24 uur zijn ruimschoots voorbij. Met inmiddels 57 extra minuten.
Tjonge, zoiets heb ik nooit meegemaakt. Misschien zou Eenhoornhooi mijn oplossing achteraf wel goedkeuren.
Hier is dan de volgende:
Romaans.jpg
Martin E. van Doornik schreef:
wo 26 apr, 2023 00:37
Tjonge, zoiets heb ik nooit meegemaakt.

Romaans.jpg
Misschien heeft Eenhoornhooi de ongeschreven regels niet goed gelezen, hij is nog niet zo lang actief op dit forum.
Dat zou zomaar kunnen:
Screenshot_20230426-082142.png
Weer niet goed geblurd :oops: ,
Inderdaad de oude kerk van Hoorn op Terschelling. Bij het binnenkomen kwam er een serene rust over ons heen. Heel mooi. Het kerkhof is ook de moeite waard om allerlei grafstenen te bekijken. Velen zijn op Terschelling geboren, maar elders overleden (o.a. Canada) maar toch hier begraven. Dat zegt wel iets over hun sterke band met het mooie eiland.
De volgende is voor jou.
Had gezocht met zoekterm "Albert Mier" waarna ik een verwijzing zag naar Schiermonnikoog, ben toen kerkhoven gaan kijken toch maar op Terschelling.
Nieuwe:
bussiness.jpg
Հյուսիսային պողոտա
https://maps.app.goo.gl/NDN4wsTV2qojJFRm9
Heel goed willem.m, volgende beurt voor jou.
Ik zocht in Google Afbeeldingen eerst in Italië, te beginnen in Milano. Bij de 8e stad ("business center nord napoli") verscheen opeens het juiste gebouw, maar dan in Yerevan. Wonderlijk zoals Google werkt. Overigens had ik het bij nader inzien ook aan het schrift kunnen herkennen; zoeken in Italië was een beetje dom...

Nieuwe opgave (exacte plek graag):
sinus.jpg
1 km NW van Mechelen, Limburg.
Helemaal goed! Leon is aan de beurt.
Eerst gezocht naar kerken van Hombourg, Montzen, Lontzen en Raeren (klassieke fietsroute) bekeek ik de foto eens goed. Wetende dat de meeste fietsers in Nederland fietsen was er bij nader inzien maar één heuvel van die hoogte beschikbaar en vervolgens maar één gravelweg daar in de buurt die zo vlak is.
Volgende:
Afbeelding
Omdat het niet bij het klooster Hoogcruts is en de lijst van veldkruisen schier oneindig is haak ik af.