Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gratis reclame? - Forum Wereldfietser

Gratis reclame?

Leuk weer een blad op de deurmat. En dan lees ik, tot mijn verbazing, een artikel van een van het forum bekende fietsenmaker. Gratis reclame of niet; het blijft een opmerkelijke keuze. Sint C zal er wel blij mee zijn. 🤨
Maar als je het interview leest is duidelijk dat hij mensen niet zomaar nieuwe, dure spullen aanpraat. Als het al reclame is, dan is het wat mij betreft reclame voor iemand die niet zo maar wat marketingpraatjes houdt.
ik sluit me aan bij de vorige spreker: als het artikel ook echt ergens over gaat, dan zie ik het als een inhoudelijke bijdrage, niet als een verkapte advertentie.
willem.m schreef:
vr 07 apr, 2023 20:19
Maar als je het interview leest is duidelijk dat hij mensen niet zomaar nieuwe, dure spullen aanpraat. Als het al reclame is, dan is het wat mij betreft reclame voor iemand die niet zo maar wat marketingpraatjes houdt.
En gelukkig zijn er verspreid over het land wel meer iemanden met fietsenwinkels waarbij dat ook zo gaat ;)

Fraaie winkel overigens (-:
dit is abracadabra.....geheimzinnige praat.... inderdaad kletspraat...
sjefke schreef:
vr 07 apr, 2023 22:24
dit is abracadabra.....geheimzinnige praat.... inderdaad kletspraat...
Valt mee, zie de nieuwste “Wereldfietser “ het tijdschrift.

Op het forum staat zijn topic toch ook niet voor niks bij “commercieel”.