Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Deelbare riem - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Deelbare riem

Goedemiddag allemaal,

Vos, Sorry dat ik zo lomp ben en er naar vraag. Maar ik ben benieuwd naar je ervaringen. Zou je die willen delen?

Groeten, Hendrik
Hendrik1976 schreef: ↑
di 26 jan, 2021 13:25
Sorry dat ik zo lomp ben en er naar vraag. Maar ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Niks lomps aan toch? Er zijn wel meer mensen benieuwd ;)

Ik zag trouwens dat ook JustPedal in Bunschoten dealer is van Veer nu.
Mijn ervaring: gemonteerd en eigenlijk nooit meer naar om gekeken of om hoeven kijken. Op de eerste fietsvakantie heb ik nog tandwielen en een ketting meegenomen voor het geval dat, maar daarna niet meer. Het voelt gewoon goed en degelijk. De uitlijning zou misschien nog een milimeter netter kunnen dmv spacers maar ik had de excentrische as al iets naar buiten geschoven en daar merk ik niets van en dus zo maar gelaten.

Binnenkort wil ik op mijn Tern vouwfiets (met Nexus 7) hetzelfde gaan doen aangezien kettingen op vouwfietsen altijd enorm snel vies worden. Lijkt me ideaal.

Maar dus ja, nog steeds zeer tevreden met het resultaat!
Hoeveel km heb je ermee gefietst?
alstro schreef: ↑
za 30 jan, 2021 19:16
Hoeveel km heb je ermee gefietst?
1)
Goede vraag. Graag een antwoord. 🙂

2)
Naar mijn beeld kan de deelbare riem, in combinatie met een Shimano 8 versnellingsnaaf voor een aardverschuiving zorgen voor bestaande sportieve fietsen.

Dank alvast.
Bert van Sprang schreef: ↑
do 14 mar, 2019 19:54
(...) Als het goed werkt, is het niet te duur. (...)
Dat is het wel, naar mij dunkt. Ongeveer vijfendertig keer te duur.

Ik laat me graag overtuigen van het tegendeel. :)