Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje voor een avontuurlijke tocht gezocht ! - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje voor een avontuurlijke tocht gezocht !

Fietsmaatje gezocht: mijn naam is Ivo en ben 45 en wil dit jaar een lange fietstocht maken van 3 maanden te beginnen in Bulgarije en met als einddoel Baku. Dagtochten rond de 75 km moet kunnen. Per dag kijken we waar we overnachten, bij voorkeur in een tent. Ik heb veel ervaring met dergelijke lange fietstochten en hou van deze avontuurlijke manier van fietstochten maken. Welke avontuurlijke sportieve dame heeft zin om mee te gaan?
Ivo2018 schreef:
vr 17 mar, 2023 12:47
Fietsmaatje gezocht: mijn naam is Ivo en ben 45 en wil dit jaar een lange fietstocht maken van 3 maanden te beginnen in Bulgarije en met als einddoel Baku. Dagtochten rond de 75 km moet kunnen. Per dag kijken we waar we overnachten, bij voorkeur in een accommodatie. Ik heb veel ervaring met dergelijke lange fietstochten en hou van deze avontuurlijke manier van fietstochten maken. Welke avontuurlijke sportieve dame heeft zin om mee te gaan?
Tips om reacties te krijgen:
1. Maak de titel informatiever. Bijvoorbeeld: "Fietsmaatje (v) gezocht voor avontuurlijke tocht van Sofia (BG) naar Bakoe (AZ)"
2. Maak de topictekst informatiever door de landen waar je doorheen wilt fietsen te vermelden.
3. Zet je oproep ook op andere media en fora (inclusief WF Facebook).

Vraagje: mogen er ook avontuurlijke sportieve heren mee fietsen?