@tovenaarDe tovenaar schreef: ↑do 30 jan, 2020 15:24Bedankt voor het melden Ligger. Ze hebben de style sheets kennelijk vorig jaar helemaal op een hoop gegooid.
De fietsroutes hebben ze vervangen door een vieze bruine kleur die niet opvalt:
new map with cycle routes.jpg
Ik heb eea kunnen aanpassen maar nog niet alles kunnen rechtzetten. Er is nu ook een optie bijgekomen om alleen de fietsknooppuntroutes aan/uit te zetten maar dat werkt helemaal niet goed, laat gewoon alle fietsroutes zien. Ze hadden die optie beter weg kunnen laten, voegt niets extra's toe. Ook merk ik dat de fietsroutes in NL anders worden weergegeven als in Duitsland, heeft kennelijk te maken met de manier van taggen op OSM. Kortom, het is en blijft een zooitje daar bij Osmand maar beter iets dan niets. Fietsknooppunten zijn nu beter te zien op de kaart.
osmand1.jpg
vraagje
ik heb Osmand vanmiddag gedownload op mijn telefoon Xiami Mi 9T 128gb (waarvan 58 in gebruik)
en voorlopig even de complete kaarten van oa Zuid Holland en Gelderland gedownload en de algemene kaart.
Heb Osmand ingetypt op mijn laptop in google en vervolgens gekozen voor installeren op de telefoon. ik ben bepaald geen whizkid met de computer en/of smartphone
Fietsknoopunten toont Osmand niet
alleen als ik op mijn telefoon klik kan ik in een soort tabel/overicht zien welke fietsknoopunten in de buurt liggen
het lukt me niet om de fietsknoopunten weer te geven op de kaart
Mijn vraag is:
hoe krijg ik het voor elkaar dat Osmand de fietsknoopunten toont op de kaart die ik gebruik (geopend heb).
groeten Dirk