De mijne ook niet, maar wij zijn niet het punt. het punt is dat matig in elkaar geschroefde producten ook buiten fietsenland wel bestaansrecht hebben. Blijkbaar.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb eerder van Tout Terrain begrepen dat de aangelaste dragers (vlgs mij van RVS) de fiets stijver maken waardoor er elders materiaal (gewicht) bespaard kan worden. Eerder ook weleens naar Koga gekeken en die is toen afgevallen omdat ik het erg lelijk vind als er op het frame allerlei nokjes zitten die ik nooit ga gebruiken. Ik stoor me al aan de derailleurhanger van mij nieuwe Pilot. Bij mijn oude JanJanssen had ik die netjes afgezaagd (aluminium). Nu durf ik het nog niet.Maar wel handiger dan een vaste bagagedrager in kleur want tassen zijn de pest voor je lak. Nu hoef je alleen het subframe te vervangen als je weer een onbeschadigde fiets wilt.
Dan heb je nog mazzel dat je een Rohloff versie hebt. Daarop zou'ie nog van pas kunnen komen. Pilot heeft ook sommige Pinion fietsen met een dropout met derailleuroog geleverd...Bert van Sprang schreef: ↑wo 01 mar, 2023 11:54Ik stoor me al aan de derailleurhanger van mij nieuwe Pilot. Bij mijn oude JanJanssen had ik die netjes afgezaagd (aluminium). Nu durf ik het nog niet.
Hier nog zo gevalletje. Een halve eeuw geleden begonnen op een handgeschreven multomapvelletjeFedor schreef: ↑zo 08 jan, 2023 20:20Ik hou het netjes bij idd. Handig om te kijken hoe lang zaken meegaan.
Wel laatst wel als boomer beschouwd toen ik vertelde dat ik geen Strava had. Hij verklaarde me al voor gek maar daarna kwam de opmerking: "Je gaan toch niet vertellen dat je je ritten in een Excel-sheet bijhoudt?"... eeeeeh ja....