Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gaat de goede kant op met mijn schouder. - Forum Wereldfietser

Gaat de goede kant op met mijn schouder.

Afgelopen vrijdag weer naar het ziekenhuis geweest voor foto's van mijn schouder. Het is nu 6 weken geleden dat ik ben geopereerd en de chirurg was zeer tevreden hoe het er uit ziet want het was een vervelende gecompliceerde breuk. De schouderkop zit mooi op zijn plek (wat wil je ook met een plaat en schroeven) en het geneest mooi. Ik mag mijn arm nu ook weer normaal gebruiken voor zover dat kan. Nu moet ik alleen nog door de blokkade in mijn schouder heen en dat lukt steeds beter. Ik kan mijn arm al bijna 90 graden recht voor me uit optillen zonder hulp. Naar de zijkant wil het nog niet zo hoog maar dat gaat ook steeds beter. Nog even iets meer aansterken en dan kan ik weer met beide handen aan het stuur fietsen, kan ik weer lekker knallen.
Beterschap! Succes met de rest van het herstel :-)
Zorg goed voor je zelf, en dat is niet alleen het fysieke maar ook het mentale deel wat aandacht nodig heeft. Chirurgen zijn over het algemeen niet zo van dat laatste is mijn ervaring.
Het mentale deel zit wel goed. Er is me wel eens verteld dat ik een bij tijd en wijle irritant positieve instelling heb :lol:
Ook beterschap gewenst, maar valt dit topic niet onder Gezondheid?