Volgens mij wel, het zijn dan KLM dozen, alleen zijn deze dozen wel wat kleiner dan je bij de fietsenmaker krijgt.
Ruim op tijd aanwezig zijn en even bij de info-balie vragen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hoi Ellen,fietsjunks schreef:Volgens mij wel, het zijn dan KLM dozen, alleen zijn deze dozen wel wat kleiner dan je bij de fietsenmaker krijgt.
Ruim op tijd aanwezig zijn en even bij de info-balie vragen.
Inderdaad, maak je doos zo klein mogelijk!Eric Schuijt schreef:Ik raad overigens altijd aan om het voorwiel eruit te halen en de doos zo klein mogelijk te maken.
Een KLM doos is volgens mij ong. vier kilo en ook groot, met zo'n grote doos is het lastig om na het vliegen vervoer te regelen en tegenwoordig moet de doos ook door de scanner, dat gaat ook niet gemakkelijk.GerdC schreef:Groot inderdaad en stevig. Maar ook zwaar! Een Idworx-doos weegt 6 hele kilogrammen.Eric Schuijt schreef:Als je bij een fietsenzaak een hele grote fietsdoos wilt hebben, vraag dan om een doos waar een idworx in heeft gezeten.
Gerd
Doe ik! .... laterDe tovenaar schreef:Blanche,
Zou je tzt hiervan een fotootje kunnen plaatsen?
Let er ook op dat de beladers de fiets makkelijk kunnen tillen. Op Schiphol zag ik ze met de fietsen heen en weer sjouwen (en niet rijden, hoewel dat met mijn fiets wel kon).
Wat verder ook handig is is een verloopnippel van auto- naar fietsventiel om je banden weer keihard op te kunnen pompen bij een tankstation.