Ik ontdekte gisteren dat diverse mensen in de loop van de jaren (oudere) versies van mijn document/website over de eerste keer op fietsvakantie hebben geplaats op docplayer.nl Dat is een schending van mijn wettelijk beschermde auteursrecht en niet alleen niet aardig tegenover mij en zelfs strafbaar, maar het bewijst ook een slechte dienst aan lezers. Immers, dit is deels best redelijk snel verouderende informatie die ik dus probeer met een zekere regelmaat bij te werken (het is daar nu ook weer de tijd voor). Dan is het niet handig als oudere versies blijven rondslingeren.
Het is ook allemaal niet nodig, want mijn tekst is vrij toegankelijk op mijn website. Wie ernaar wil verwijzen is welkom er een link naar te plaatsen. Dan krijgen gebruikers ook steeds de laatste versie.
Ik ga straks aan de gang om deze documenten allemaal te laten verwijderen van docplayer, maar dat is helaas wel weer gedoe.
Het is ook allemaal niet nodig, want mijn tekst is vrij toegankelijk op mijn website. Wie ernaar wil verwijzen is welkom er een link naar te plaatsen. Dan krijgen gebruikers ook steeds de laatste versie.
Ik ga straks aan de gang om deze documenten allemaal te laten verwijderen van docplayer, maar dat is helaas wel weer gedoe.