Niet meer foto's en verhalen van de beurs?
(zelf had ik gepland om naar de beurs gaan totdat mijn vriendin het nodig vond om op fietsvakantie te gaan En ze had gelijk, prachtige zonovergoten dagen gehad)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het gaat over onze vereniging de Wereldfietser op de Fiets en Wandelbeurs te maken en niet over Shell.
'De jeugd' zit op Instagram, Tiktok en Snapchat. De leden van de vereniging op dit forum en Facebook.
Absurdistisch? Dat is van alle tijden, want taal verandert voortdurend. Als je een doelgroep wilt bereiken kan je beter taal gebruiken die mensen uit die doelgroep aanspreekt.
Helemaal mee eens. Het is aleen een beetje een kip- en ei-probleem. Het is al lastig om voor ouderen iets te organiseren wegens een gebrek aan vrijwilligers, dus het optrommelen van organiserende jongeren is helemaal lastig.
Maar zal meer dan bereiken wel lukken? Fietsen heeft natuurlijk niet bijvoorbeeld de rest van een elftal nodig, elf tegenstanders, een bal en een tijdstip op zondagochtend om elkaar te treffen.
Zolang men maar niet met oververhitte trommelremmetjes het ravijn in fietst gaat dat toch wel goedkomen? Het kan verder hooguit het enthousiasme doen verdampen. En anders leidt het wel tot leermomenten
Helaas leiden die leermomenten best vaak rechstreeks naar een e-bike, waar ik veel jongeren mee naar school zie gaan. Eenmaal op de e-bike gaan die jongeren daarna niet meer met een zelftrapfiets* denk ik.
Zo denk ik:
In combinatie hiermee: