Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoten gezocht voor tocht in USA (New York-Key West) - Forum Wereldfietser

Reisgenoten gezocht voor tocht in USA (New York-Key West)

Ik zal mee eerst eventjes een beetje voorstellen. Mijn naam is Geerhard Lubbi en ben 64 jaar. Ben werkzaam in de staal industrie en ga per 1 september met pensioen.
In de afgelopen jaren met regelmaat langere fietstochten gemaakt, zoals oa naar Rome, Berlijn, van Bilbao naar Malaga en Lissabon naar Barcelona.

Ik heb het idee om begin september naar New York te vliegen en vandaar uit op de fiets naar Key West te gaan, gedeeltelijk over de Eastern Divide Trail.
Deze loopt door Appalachian Mountains, Smokey Mountains, door Alabama naar de Golf van Mexico en dan door Florida.
Kenmerken: bergen, veel onverharde / gravel wegen, soms single tracks, hogere temperaturen en een mooie natuur, aardige mensen en heel veel genieten. De route is ca 65 fietsdagen, het daggemiddelde zal zo rond de 75 km liggen. Slapen en eten rond de tent en af en toe ook eens in een hotelletje / lodge.
(Zie voor de route en een foto impressie ook: bike packing.com- eastern divide)
Voor mijn werk kwam ik met regelmaat in Tennesee, Georgia en South Carolina en reed dan ook door de Smokey Mountains en was dan elke keer weer onder de induk van deze bergen en de aardige mensen. Dus door deze bergen te fietsen lijkt me een fantastische beleving,

Het lijkt me leuk en gezellig om deze toch met meerdere mensen te rijden, alleen is ook maar alleen. Mochten er mede fietsers zijn die hier ook wel oren naar hebben, laat het dan maar weten. Dan kunnen we het e.e.a. bespreken.

Mvg
Geerhard
Je had al een draadje geopend met dezelfde openingspost, een aantal maanden terug; vergeten?

viewtopic.php?f=5&t=37963&p=430771
Het klinkt heel aantrekkeijk. Ik zelf ben vrouw, 61 jaar en heb ook aardig wat fietservaring. Ik zou er wel met je over willen praten met een kop koffie. Waar woon je? Ik woon in Oegsgeest, vlakbij Leiden. Ik wacht je reactie af.
Hartelijke groet,
Nadine