Koert en Anita,,
Ik zou het leuk vinden een overzicht te krijgen van de deelnemers.
Betty, ik wil wel met je delen
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat is aardig Bert,Bert van Sprang schreef: ↑wo 04 jan, 2023 13:51Koert en Anita,,
Ik zou het leuk vinden een overzicht te krijgen van de deelnemers.
Betty, ik wil wel met je delen
Het zou mij verbazen dat je wel kunt overnachten en geen boerenkool krijgt en geen gebruik van de binnenruimte kunt maken. Zoals ik ook al tegen Betty zei wil ik mijn boerenkool wel delen. Na 50 km heb ik nog niet zo'n reuzenhonger. Wellicht kan een van de organisatoren even contact opnemen en aangeven wat de mogelijkheden zijn. Als ik oprganisator was zou ik zeggen: "als er plaats is voor 30 is er ook plaats voor 31" en in de laatste weken zijn er meer afvallers als nieuwe aanmeldingen.Ik kan me niet meer aanmelden voor de binnenruimte, de boerenkool maaltijd en 1 nacht.
Het is id de vraag hoe je op de reservelijst terecht komt en hoe je weet hoe lang die is. Vroeger, toen we dit stugge aanmeldsysteem nog niet handen, communiceerde de organisatoren hierover rechtstreeks met de deelnemers en de potentiële deelnemers. Iemand heeft besloten dat dit in het kader van de AVG niet meer mag. Het lijkt er op dat de organisatie het maximale aantal deelnemers op 30 heeft gesteld. Echter is het vreemd dat deze beperking voor het overnachten etc. maar niet voor het meefietsen geldt. Iemand die nu niet van vrijdag op zaterdag mag overnachten kan gewoon zaterdag en zondag meefietsen, net zoals iemand die van zaterdag op zondag niet kan overnachten. Dus theoretisch kan het aantal fietsers het aantal van 30 op zaterdag ruim overschrijden.Is er een lange reservelijst?
Uiteraard zijn degenen op de wachtlijst gemaild als eerste. Bij uitblijven van reactie daar in de laatste 24u, hier nog even een oproepje.Bert van Sprang schreef: ↑vr 13 jan, 2023 11:29Ik mag hopen dat eerst de leden op de wachtlijst benaderd zijn/worden. De praktijk is dat op enig moment het maximale aantal wordt bereikt en het er dan alleen maar minder worden.
Als er nog afvallers zijn, hoor ik het graag.mathijssen anita schreef: ↑vr 13 jan, 2023 17:53Ik heb de mensen die op de wachtlijst staan nog benaderd. Ik wacht nog op antwoord.
Dan zit het echt vol.
Anita Mathijssen
Joost, er hebben zich nu 28 fietsers ingeschreven, terwijl er 30 plaatsen waren, maar de inschrijving is gesloten. Dat is jammer, want er gaan vast en zeker nog meer mensen afvallen, dat gebeurt namenlijk altijd. Ik weet niet wat de reden is, op enig moment moet er natuurlijk erwtensoep ingekocht worden.Als er nog afvallers zijn, hoor ik het graag.