Additionally, paste this code immediately after the opening tag: The Lost Frontier deel 1: video bikepackingtrip Alpen - Forum Wereldfietser

The Lost Frontier deel 1: video bikepackingtrip Alpen

Voor wie ook de bewegende beelden nog graag wil zien: het eerste deel van mijn driedelige videoserie staat nu online:

https://vimeo.com/783836119

Resolutie tot 4k.

Het is een langzame edit geworden, waarin ik de kijker echt meeneem op reis, en waarin ik geprobeerd heb een zo compleet mogelijk beeld te geven van de route, en van wat het inhoudt om een dergelijke tocht te maken. Af en toe serieus, af en toe ook met een knipoog.
Mooi kerstcadeau van je :)
Ik kijk er naar uit
Voor kerstman spelen is voor mij niet zo moeilijk, een grijze baard heb ik al :wink:
Ik kan nu een heel verhaal schrijven over genieten, prachtige combinaties van beeld en muziek, heerlijke (nachtelijke) timelapses, je wonderbaarlijk goede filmische blik, het feit dat je grote delen van je tocht 3 of 4 keer hebt gedaan om ze zo in beeld te kunnen brengen… Maar ik beperk me tot:

WOW!

Dank je.
Ha, fijn. De video is er ook =)

Die bewaar ik om te kijken even als fraai alternatief voor de feestdagenprogrammering op televisie (-:
Indrukwekkend!, hoewel wat toelichting wel fijn zou zijn.

Dirk
dik5 schreef:
vr 23 dec, 2022 20:03
hoewel wat toelichting wel fijn zou zijn.
De toelichting staat in zijn foto&verslag-topic van die zelfde trip:

viewtopic.php?f=4&t=38008
Jurr schreef:
vr 23 dec, 2022 20:07
dik5 schreef:
vr 23 dec, 2022 20:03
hoewel wat toelichting wel fijn zou zijn.
De toelichting staat in zijn foto&verslag-topic van die zelfde trip:

viewtopic.php?f=4&t=38008
T,ja die had ik gemist. :oops:
Nu is het zeker indrukwekkend !!