Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tandem - Forum Wereldfietser

Tandem

Spijtig maar helaas, de tandem Koga Miyata Twintysix die ik en m'n vriendin gingen huren voor onze fietsvakantie blijkt al bezet in die periode.

Ik heb een andere tandem gevonden op het internet, maar het merk is mij helaas onbekend. Ik wil graag met degelijk materiaal op vakantie. Wat vinden jullie van deze

Afbeelding

http://home.wanadoo.nl/oosts156/tandemverhuur.htm

alvast bedankt

ps: moest er toevallig iemand dit lezen die een tandem heeft en die te huur aanbiedt; laat maar horen! :)

bedankt,
Lanseloet.

Hoi,

Is www.bike4travel.nl misschien een optie? ... Santos

Groetjes,
Mladen

Geen persoonlijke ervaring, maar Jan Jansen is volgens mij een redelijk merk.

Gerd
Lanseloet schreef:Ik heb een andere tandem gevonden op het internet, maar het merk is mij helaas onbekend. Ik wil graag met degelijk materiaal op vakantie.
JanJanssen is van oorsprong vooral racefietsen als ik het me goed herinner, maar anderen weten daar vast meer van (en wat betekend dat dan nog?!).

Vind het wat merkwaardig dat er de laatste 2 jaar niks aan de fiets en prijzen zijn veranderd. De foto zal niet recent zijn. Zou om up-to-date info vragen.
Lanseloet schreef:Ik heb een andere tandem gevonden op het internet, maar het merk is mij helaas onbekend. Ik wil graag met degelijk materiaal op vakantie. Wat vinden jullie van deze?
bedankt,
Lanseloet
Die Jan Jansen tandem is al een vrij oud exemplaar, vandaar dat je er niets over op de site vindt. Het is een prima en degelijke fiets (voor zover ik weet) dus die kun je gerust huren voor een fietsvakantie. De tip die elders wordt gegeven van Bike4Travel kan ik nog aanvullen met Mastworp in Uden. Daar is een Bianchi tandem voor fietsvakanties te huur - ook voor fietsvakanties.

Jan jansen is oud, maar maakt wel degelijke en goede racefietsen. Ik heb er zelf eentje overgekocht voor 40 euro, en hij rijdt prima. Een goed stijf frame.

Sephi schreef:Jan jansen is oud
Hoezo oud. Pas 67!

Gerd