beste mensen, als gevolg van een hersen- infarct kan ik veel minder fietsen en wil ik mijn (koga) fiets met rohloff naaf 500/14 ombouwen naar een elektrische fiets. ik begrijp dat ik hiervoor de e14 schakelmodule nodig heb en een Bosch midden motor (bijv. performance line cruise drive en een bedien unit) maar dan wel geschikt voor een naaf aandrijving ipv ketting.
ik was altijd een handige doe het zelver maar nu even niet meer . heb namelijk ook wel cognitieve issues.
wie kan mij helpen met informatie om het toch zelf te doen? (of via contact digitaal te ondersteunen), waar kan ik de spullen kopen?. met name de e14 unit vind ik nergens te koop op internet (oke, eentje op ebay voor 675 euro). daarnaast zoek ik ook naar instructie video's.
met vriendelijke groet, Peter
ik was altijd een handige doe het zelver maar nu even niet meer . heb namelijk ook wel cognitieve issues.
wie kan mij helpen met informatie om het toch zelf te doen? (of via contact digitaal te ondersteunen), waar kan ik de spullen kopen?. met name de e14 unit vind ik nergens te koop op internet (oke, eentje op ebay voor 675 euro). daarnaast zoek ik ook naar instructie video's.
met vriendelijke groet, Peter