Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Voor mij zou Pocket Earth niet de eerste keus zijn als ik gespoken navigatie zou willen.ruudvp schreef:Hebben jullie ook dat bij navigatie de aanwijzingen te snel uitgesproken worden? Kan geen instelling voor de stem vinden.
Groet,
Ruud
Er is een add-on te koop met offline topografische info. Als je die hebt, zie je wel hoogtelijnen. (En in tekst hoe hoog het is.)snowfreakyvon schreef:Ik ben erg enthousiast over pocket earth als app voor het overzicht naast mijn eTrex.
Alleen... Ik kan het gemist hebben, maar iets met hoogtelijnen op de kaart, is dat voorzien? Zelfs de Col de Bonette kon ik er niet makkelijk op herkennen
Als je de Topografische informatie hebt gekocht, dan zou dat volgens mij moeten werken. Heb je de kaart van Zwitserland al gedownload voor offline gebruik?Arie63 schreef:Ik heb die offline topografische kaarten ook gekocht maar zie geen hoogtelijnen. Had ik iets moeten installeren? Over drie weken dwars door Zwitserland, lijkt dan wel handig, iemand een tip hoe dat moet?
Als je het GPX bestand ongezipt naar je iphone stuurt, op welke wijze dan ook, dan kun je het bestand in je iphone "exporteren naar" of "openen met" of "kopieer naar" Pocket Earth. Pocket Earth zal daarna vragen hoe je het bestand wil importeren.antonio18 schreef:Hallo, hoe kan ik mijn Gpx file van Basecamp naar Pocket Earth krijgen.
Welke stappen moet ik door lopen om het daar te krijgen. Naast Pocket Earth heb ik ook ZipBrowser app op mijn Iphone staan.
Groet Ton