Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] Zo goed als nieuwe Villiger Cabonga dames te koop! - Forum Wereldfietser

[TKA] Zo goed als nieuwe Villiger Cabonga dames te koop!

Door het ontbreken van een fietsmaatje met het einde van mijn relatie verkoop ik mijn fiets. Het is een Villiger Cabonga, een superdegelijk Zwitsers merk. Foto's kun je zien op Marktplaats.

Hij is gekocht in september 2004 bij Re-cycle in Wageningen. Daar altijd in
onderhoud geweest. En slechts circa 700km mee gefietst! Ik wil m verkopen voor Eur 1.950,-. Je kunt mij altijd bereiken op 06-50507067 of via audreyfranssen@hotmail.com.

Specificaties:
- Framemaat 54cm
- Kleur lichtblauw
- ROHLOFF naaf
- Tubus Cargo achterdrager
- Tubus Tara Low Rider voordrager
- Sputnik velgen
- Deore V-brakes
- Verstelbare stuurpen
- Rockshox verende zadelpen
- Brooks Conquest zadel
- Petfles houder
- Shimano SPD-pedalen
- Cateye voorlamp
- Led achterlamp
- Spatborden
- Cateye Enduro teller
- Stevige standaard
- Schwalbe Marathon XR banden

Daarnaast (of daarbij):
- 2 Ortlieb bikepacker tassen
- 2 Ortlieb sportpacker tassen
- 1 Ortlieb stuurtas

Deze tassen nieuw circa EUR 350, vraagprijs notk.

Moderated: Graag correcte aanduiding in de titel gebruiken.

Dan heb je niet veel gefietst!

Overigens is de tassenset nieuw voor 300 euro te koop, incl verzendkosten.

bedankt voor de tip mbt fietstassen. Wellicht kunnen ze samen met de fiets verkocht worden voor een all-inn prijs.

Nee, beschamend bijna om te zeggen dat je met zo'n dure fiets zo weinig gefietst hebt, maar aan de andere kant voor de toekomstige eigenaar een pré, hij heeft letterlijk 2 jaar stil gestaan.

Wat jammer dat je er mee stopt. Kom eens naar een activiteit van de Wereldfietser. Wellicht onmoet je daar nieuwe fietsmaatjes en krijg je weer volop de fietskriebels.

Bovendien is het voordeel van fietsen dat je het - zolang je geen tandem hebt - ook alleen kan doen.

Gerd