Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Medefiets(t)er(s) MTB fietsvakantie gezocht juli/augustus - Forum Wereldfietser

Medefiets(t)er(s) MTB fietsvakantie gezocht juli/augustus

Komende zomer heb ik plannen om 2 - 3 weken op fietsvakantie te gaan.
De bedoeling is dan om met de mountainbike + bepakking op pad te gaan en dan onderweg op campings te overnachten. Per camping kunnen we dan 1 a 2 dagen blijven om in de omgeving te mountainbiken. En dan trekken we weer verder naar de volgende camping. Afstanden tussen camping mogen van mij zo gemiddeld rond de 150 kilometer zijn.
Ik heb nog geen definitieve bestemming, Zwarte woud zou bijv wel een mogelijkheid kunnen zijn, maar ik sta ook open voor andere bestemmingen.
We zouden dan vanuit Nederland kunnen vertrekken, of per trein een eindje richting de bestemming gaan.
Laat me even wat weten als je nog op zoek bent naar een vakantie en in bezit bent van mountainbike.

Iets over mezelf,
Ik ben een jongen van 22 jaar. Student Elektrotechniek. En mijn laatste fietsvakantie was er 1 in Oostenrijk, waarbij we 2 weken lang regen gehad hebben en te heftige paden waren om te mountainbiken. Dus ik heb wat goed te maken deze zomer.
spruce schreef:Komende zomer heb ik plannen om 2 - 3 weken op fietsvakantie te gaan.
De bedoeling is dan om met de mountainbike + bepakking op pad te gaan en dan onderweg op campings te overnachten. Per camping kunnen we dan 1 a 2 dagen blijven om in de omgeving te mountainbiken. En dan trekken we weer verder naar de volgende camping. Afstanden tussen camping mogen van mij zo gemiddeld rond de 150 kilometer zijn.
Ik heb nog geen definitieve bestemming, Zwarte woud zou bijv wel een mogelijkheid kunnen zijn, maar ik sta ook open voor andere bestemmingen.
We zouden dan vanuit Nederland kunnen vertrekken, of per trein een eindje richting de bestemming gaan.
Laat me even wat weten als je nog op zoek bent naar een vakantie en in bezit bent van mountainbike.

Iets over mezelf,
Ik ben een jongen van 22 jaar. Student Elektrotechniek. En mijn laatste fietsvakantie was er 1 in Oostenrijk, waarbij we 2 weken lang regen gehad hebben en te heftige paden waren om te mountainbiken. Dus ik heb wat goed te maken deze zomer.
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=5976

Lees deze topic eens door. We gaan met z'n 3'en de transpirinaika en de traversee pyrenee achter elkaar rijden.

Nog andere aanbiedingen/geïnteresseerden?

hoi spruce,
Mooi plan dat je hebt. Denk er ook over om in elk geval in de richting van de bergen te fietsen, maar heb nog niks concreets, ook niet wat betreft datum. Hoe dan ook, het idee om van camping naar camping te fietsen en dan af en toe een mooie atb tocht maken, spreekt mij zeer aan. Zou leuk zijn om met meerderen te doen.
Iets over mezelf:
Ben 26, woon en werk in Rdam (oorspronkelijk uit Twente). Heb 1 lange fietsvakantie in Nieuw-Zeeland gedaan en ben daar enthiousiast geraakt voor het fietsen met tassen. Groet, Jasper