Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1296 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33588 berichten
De tovenaar heeft het goed!
Hele fraaie raad plaat en ook een erg mooie regio om te fietsen als je van canyons houd.
Voor de verandering maar weer eens een molen :wink:
foto molen.jpg
Ra ra ra waar is dit?

Bijlagen

Ik vrees dat je de ongeschreven regels van dit spel niet hebt gelezen. Je mag pas een raadplaatje plaatsen als je de vorige geraden hebt!
De tovenaar schreef:
di 08 nov, 2022 10:20

Voor de verandering maar weer eens een molen :wink:
Eerst de regio maar eens afbakenen.
Gelderland?

Jan
Klopt, het is in Gelderland
Martin heeft 'm natuurlijk snel geraden, volgende is voor jou!
De wieken hebben "witte sokken", d.w.z. witte gedeelten op de roeden naast de askop. Dat komt niet veel voor. De molenares van Appel ken ik, zij heeft me indertijd geholpen bij m'n molenaarsexamens in 1983. Zij is ook actief op het stoomgemaal boven Nijkerk. Wat foto's elkaar uitgewisseld daarom herkende ik deze molen makkelijk.
Nu gaan wij wat zuidelijker afzakken, rechtsonder staat een stukje van m'n (andere) fiets.
Eglise.jpg
Eglise Saint-Martin de Mont-près-Chambord,
Irrimirriradelt schreef:Ra ra ra waar is dit?
PeterVanRijn schreef:Ik vrees dat je de ongeschreven regels van dit spel niet hebt gelezen. Je mag pas een raadplaatje plaatsen als je de vorige geraden hebt!
Maar het is wel vreselijk dat iemand daar een kartinghal mocht beginnen! Je kunt het gemiers, gemamel en fijnvijlerij vinden maar het Belle Vue is wel een beetje verpest. :wink:
Polling, hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
Inderdaad Mont-près-Chambord, op korte afstand ten westen van het beroemde kasteel Chambord. Dat heb ik evenwel niet gezien, want het was bijna avond en het weer sloeg daarna om. Snel naar de jeugdherberg van Montlivault gefietst, maar die was dicht. De matrassen groen uitgeslagen na het zakken van de Loire. Teleurgesteld trein in Blois gepakt en in Parijs overnacht. Het was in 2002.
De volgende is voor jou.
Wij zijn bij het kasteel geweest, en hebben daar rondgesjouwd die middag, en deze ook gezien. Een vage herinnering… met wat zoeken rondom het kasteel en de herinnering waar we geweest waren hielp.

Volgende:
F6A5CFBA-73B6-461F-98EF-54218FD51183.jpeg
Deze kun je vermoedelijk alleen maar raden als je er geweest bent.
Het doet me denken aan de strook waar ik een paar jaar geleden kampeerde op camping De Vest bij Enkhuizen, maar die was in mijn herinnering smaller en korter.
Achter Nijmegen tegen de Duitse grens heb ik ook wel eens op zo'n lange campingstrook gestaan.
Het doet me denken aan de strook waar ik een paar jaar geleden kampeerde op camping De Vest bij Enkhuizen, maar die was in mijn herinnering smaller en korter.
Daar is het inderdaad niet, maar je bent verrassend dicht in de buurt.
Jurr schreef:
di 08 nov, 2022 17:32
Achter Nijmegen tegen de Duitse grens heb ik ook wel eens op zo'n lange campingstrook gestaan.
Dat is een stuk verder van de locatie raadplaat
Typisch BSM-etje. Althans, eerste indruk.
dunlop schreef:
di 08 nov, 2022 17:38
Typisch BSM-etje. Althans, eerste indruk.
Die is van ver voor jou tijd! Tussentijd je Nickname aangepast?