In de bestuursvergadering van de vereniging is in september het volgende besproken: “Op dit moment zijn er vacatures voor een beheerder en voor meerdere moderatoren van het forum. Als deze niet op korte termijn worden ingevuld, moeten alle activiteiten eind van dit jaar gestopt worden. Het gevaar is te groot dat er technische problemen ontstaan bij het in de lucht houden van het forum en dat er door bepaalde gebruikers storend gedrag vertoond wordt. Mogelijke alternatieve oplossingen zijn het forum tegen betaling uitbesteden aan een externe partij of het forum overdragen aan een partij zonder de band met de Wereldfietser te handhaven.”
Het tegen betaling uitbesteden aan een extern partij lijkt mij een prima oplossing. De kosten hiervan kunnen volgens mij met gemak betaald worden door aan de forumleden die geen lid van de vereniging zijn een (vrijwillige) bijdrage van bijvoorbeeld € 5 per jaar te vragen. Bij deze zou ik deze forumleden willen vragen wat zij er van zouden vinden jaarlijks een (vrijwillige) bijdrage van bijvoorbeeld € 5 voor gebruik van het forum te betalen?
(ps geen flauw idee hoe ik hier een Poll van moet maken!)
Het tegen betaling uitbesteden aan een extern partij lijkt mij een prima oplossing. De kosten hiervan kunnen volgens mij met gemak betaald worden door aan de forumleden die geen lid van de vereniging zijn een (vrijwillige) bijdrage van bijvoorbeeld € 5 per jaar te vragen. Bij deze zou ik deze forumleden willen vragen wat zij er van zouden vinden jaarlijks een (vrijwillige) bijdrage van bijvoorbeeld € 5 voor gebruik van het forum te betalen?
(ps geen flauw idee hoe ik hier een Poll van moet maken!)