Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hoera, een Wereldfietserbaby! - Forum Wereldfietser

Hoera, een Wereldfietserbaby!

Gisterenmiddag, donderdag 28 oktober 2004 om 14:45 uur is geboren

ELLEN ANNIKA

Ellen weegt 3500 gram en maakt het goed (net als mama). Als dochter van Astrid Blom en Dennis de Vries mag ze zich een echte Wereldfietserbaby noemen. Haar eerste fietsreis (naar Mexico in maart) heeft ze in de buik van haar mama al gemaakt.

We zijn beretrots op onze prachtige dochter. :D :lol: :D :lol:

Gefeliciteerd Astrid en Dennis!
Valt Ellen Annika te bewonderen op de komende Fietsvakantiebeurs?

Hoi Astrid, Dennis en Ellen,

We wensen jullie heel veel geluk in deze nieuwe periode. Meestal worden babies in het midden van de nacht geboren (tenminste, zo lijkt het:)) maar Ellen is op een keurige tijd ter wereld gekomen. We hopen dat Astrid er weer snel bovenop is. Nogmaals heel veel geluk en hopelijk snel tot ziens.

Groetjes,
Marco en Lisette

GEFELICITEERD!!!

Dennis, Astrid en Ellen, ik wens jullie heel veel fietsplezier!

Freek

Gefeliciteerd!!!!!

Hoi Astrid, Dennis en Ellen,

Wat een fantastisch nieuws om het weekend mee te beginnen.
De dag wordt er nog zonniger door!

Veel geluk! John en Gudy.

Hoi Dennis en Astrid,

Gefeliciteerd met jullie dochter. Heel veel geluk en plezier met zijn drie-tjes!

Martin
Hoi,
Gefeliciteerd!
Ik wens jullie heel veel geluk en meewind met zijn drietjes.
Leon

Hierbij wat fotootjes van Ellen (met dank aan Wouter de Vries voor het beschikbaar stellen van zijn website!!):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Staat de driewieler al in de gang????

Groet,
Rena :wink:

Mede namens Ellen en Astrid hartelijk dank voor de felicitaties die we in forumberichten en in kaarten van het bestuur, van de redactie en van individuele Wereldfietsers hebben mogen ontvangen. Erg leuk dat iedereen zo meeleeft. :D

Met Ellen gaat het prima, we hebben dit weekend met haar gewandeld en ze lijkt net als haar papa een voorkeur voor onverhard terrein te hebben!! :lol:

Haar mama heeft het nog wat zwaar met het verwerken van de bevalling en alle drukte. We hopen dat ze zich snel weer wat beter gaat voelen. :roll:

Hierbij nog twee fotootjes van onze kleine.

Dennis

Afbeelding

Afbeelding

Na ruim 2 en half jaar heeft Ellen er een zusje bij!

WIETEKE FLOOR

is geboren op 31 mei 2007 om 18.43 uur. Ze is 4.320 gram zwaar en 55 cm lang. Moeder Astrid en kind maken het goed. Papa Dennis en grote zus Ellen zijn ook erg blij.

Dennis

He, van harte!!!

Jippie!!!!!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blanche

YAY!! GEFELICITEERD... laat me raden, een tandem als cadeauideetje :P

Ik wens jullie een gezonde nachtrust 8) , wederom goed herstel voor Astrid en veel geluk met jullie 2e roze wolkje...

Iemand al opgevallen: Wieteke's initialen zijn WF! (als in Wereldfietser).

We hebben er de naam niet op uitgezocht maar ik vond het wel een grappige bijkomstigheid!

Dennis

Gefeliciteerd!!!!

Mooie namen ook trouwens! ;)

Ellen

Hi Dennis en Astrid,

Bij deze wil ik jullie feliciteren met de geboorte van jullie dochter... Mogen we haar bewonderen op het nazomerweekend?

Groet, Rena :wink:

Aangezien het najaarsweekend weer in onze eigen achtertuin is en we dan waarschijnlijk terug zijn van vakantie zal dat waarschijnlijk wel lukken, Rena.

Dennis

Bedankt voor de hele mooie felicitatiekaart die we van het bestuur van de Wereldfietser hebben ontvangen!

Dennis