Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ecuador - Colombia - Panama - Costa Rica - Forum Wereldfietser

Ecuador - Colombia - Panama - Costa Rica

Hoi,

Van November tot Januari fiets ik van Quito naar San Jose, als iemand zin heeft om een stukkie mee te fietsen dan graag.
Ben 47 jaar en een geweldige fan van slapen in een echt bed, zeker na een fietstocht, dus camperen mijd ik als de pest.
Ongetraind, slecht voorbereid, nauwelijks spaans, maar wel veel zin.

Groet,
Louis
Aha...je zoekt een Spaanssprekende reisgenoot die de weg weet om bij achterop te zitten? :wink:
Je zegt "ik fiets van Quito naar San Jose": Ik ga er maar van uit dat je weet dat je op de grens van Colombia en Panama de 'Darien Gap' hebt, waar geen wegen zijn. Met de fiets is er geen doorkomen aan, te voet is het al zeer lastig en niet aangeraden.

Reizigers tussen Zuid- en Centraal-Amerika leggen dit traject normaliter per (zeil)boot af, van de (Caraïbische) kust van Colombia tot in Panama. Op deze boten kan je je fiets meenemen. Ik ken de naam van de Colombiaanse dorp(jes) niet vanwaar de boten vertrekken, maar dat vind je op Google.