Mia,
In 20 dagen naar Andalusie. dat is behoorlijk snel en jullie hebben ok nog 2 dagen vastgezeten. Ik vind het wel moedig om zo vroeg in het voorjaar over die heuvels te gaan.
Wij zaten te dubben hoeveel tijd we voor deze tocht moeten uittrekken. Omdat we op het internet nergens iets over afstanden konden vinden zijn we donderdag bij Donner (grote boekwinkel in Rotterdam) geweest om het gidsje te bekijken en kwamen op een afstand van 1600km (Girona rechtstreeks naar Malaga), klopt dat een beetje, de afstand lijkt me zo groot. We zagen ook in het gidsje vermeld staan dat het traject veel "ruiger" is dan het stuk van Nederland naar Barcelona. We hebben aardig wat fietservaring in de Pyreneen en denken dat het met de heuvels wel mee zal vallen. Hoe is jullie ervaring met de heuvels, hebben jullie onderweg gekampeerd? En klopte de beschrijving van het gidsje een beetje. Bij Donner hoorden we dat er dit voorjaar een nieuwe druk van het gidsje komt, we wachten dat nog maar even af, 22 augustus gaan we pas weg.
Als jullie nog andere praktische aanvullende informatie hebben over campings, pensions, winkels, terugreis via Malaga etc. dan horen we dat graag van je, eventueel via mijn directe email.
Alvast bedankt Ronald en Ineke