Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nee, niet met Ortlieb. Wel met Vaude. Bij mij liet de lasnaad ook helemaal los. Bijkomend probleem is dat op dat nieuwe milieu vriendelijke materiaal van Vaude geen plakband blijft zitten. Was niet te repareren met ducktape of kontaktlijm. Naald en draad was de enige manier om verder te gaan, kostte ons een dag maar bleef goed zitten.
Ik zou dan ofwel mijn geld terug vragen of een vergelijkbaar vervangend product eisen.Ronald van der Perk schreef: ↑wo 24 aug, 2022 16:51Ik krijg nieuwe tassen. Pas leverbaar in januari 2023!
Ik had hetzelfde met de Vaude aqau plus achtertassen. Uiteindelijk hebben ze die gestikt ipv gelast. Het resultaat is prima, ik was alleen 4 maanden mijn tassen kwijt.Ronald van der Perk schreef: ↑wo 24 aug, 2022 16:51Nee, niet met Ortlieb. Wel met Vaude. Bij mij liet de lasnaad ook helemaal los. Bijkomend probleem is dat op dat nieuwe milieu vriendelijke materiaal van Vaude geen plakband blijft zitten. Was niet te repareren met ducktape of kontaktlijm. Naald en draad was de enige manier om verder te gaan, kostte ons een dag maar bleef goed zitten.
Was dus ook een productie fout. Ik krijg nieuwe tassen. Pas leverbaar in januari 2023!
De mijne dateren uit ca. 1992 en 1994. Alleen een paar gaatjes op een vouwplek bij beide achtertassen waar altijd andere bagage bovenop heeft zitten bewegen en gaatjes in de voortas wegens een ongeluk - ikzelf hechtingen. Maar naden los? Nee.Fytsreizger schreef: ↑wo 31 aug, 2022 16:24Ik gebruik mijn ortliebs (4 tassen en stuurtas) al sinds 2010 en geen enkele naad laat dit zien.
De tassen waren er toch eerder. Vandaag opgehaald bij Bike4travel.Ronald van der Perk schreef: ↑wo 24 aug, 2022 16:51Nee, niet met Ortlieb. Wel met Vaude. Bij mij liet de lasnaad ook helemaal los. Bijkomend probleem is dat op dat nieuwe milieu vriendelijke materiaal van Vaude geen plakband blijft zitten. Was niet te repareren met ducktape of kontaktlijm. Naald en draad was de enige manier om verder te gaan, kostte ons een dag maar bleef goed zitten.
Was dus ook een productie fout. Ik krijg nieuwe tassen. Pas leverbaar in januari 2023!