Ha die Loeska,
Gaat jouw tokkelinstrument ook mee voor bij het kampvuur?
's Avonds als het kampvuur brandt,dan zongen fietsers met elkaar.............
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ha die Loeska,
Helaas zag ik dit jaar geen tijd om een route uit te stippelen voor klimgeiten- en bokken onder ons.Bert van Sprang schreef: ↑do 25 aug, 2022 20:18Ik heb ook een route uitgezet voor zaterdag. Een berggeitentocht: 100 km en 900 hm met alle/ klimmetjes? https://ridewithgps.com/routes/40698169
Jazeker. Zelfde geval hier. Maar de penningmeester (en voorzitter) reageert nergens op.Belle schreef: ↑di 06 sep, 2022 10:20Ik heb het al per formulier op de website gevraagd en per pb maar nog geen reactie ontvangen. Dus dan hier maar in het openbaar. Ik had tickets voor Harskamperdennen ruim van tevoren gecanceld via het systeem. Echter tot op heden de 58 euro nog niet teruggestort gekregen. Wanneer wordt dit teruggestort?
Niemand anders die zich dit afvraagt, of geanuleerde tickets gerestitueerd worden?
Ik had het ruim 4 weken van tevoren geanuleerd voor de zaterdagavond x2 en maaltijd x2 = 58 euro. Ik vraag me serieus af hoe je in contact komt met het bestuur want via het contactformulier geen reactie gekregen. Zou niet eens weten hoe je je lidmaatschap kunt opzeggen. Ook niet waarschijnlijk.HansvanderVeeke schreef: ↑vr 09 sep, 2022 09:36Jazeker. Zelfde geval hier. Maar de penningmeester (en voorzitter) reageert nergens op.Belle schreef: ↑di 06 sep, 2022 10:20Ik heb het al per formulier op de website gevraagd en per pb maar nog geen reactie ontvangen. Dus dan hier maar in het openbaar. Ik had tickets voor Harskamperdennen ruim van tevoren gecanceld via het systeem. Echter tot op heden de 58 euro nog niet teruggestort gekregen. Wanneer wordt dit teruggestort?
Niemand anders die zich dit afvraagt, of geanuleerde tickets gerestitueerd worden?
Ik ga zeker uit van restitutie want ik heb op tijd (2 weken ervoor) afgezegd en ik heb begrepen dat er een wachtlijst was.
Blijven mailen is wat ik doe. (Bij mij gaat het om €95, toch niet niks).