Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 8 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3749 berichten

Jarno schreef: Nee natuurlijk niet :wink:
Maar in dit geval klopt ook de opmerking eigenlijk niet, want ik vind dat die hondenmand wel doorgaat voor een extra zitplaats.
Bovendien kreeg ik al eens - ik meen van Marten Gerritsen - de terechte reactie dat de juiste verhouding zitplaats/wiel ook opgaat voor een éénwieler :lol:

Marten, leuke foto met de hond!

is idd een optie, om het eens te gaan ervaren.

Gaan we zeker nog eens doen

Bas

B@se schreef:Marten, leuke foto met de hond!

is idd een optie, om het eens te gaan ervaren.

Gaan we zeker nog eens doen

Bas
Als het in je agenda past: op de Fiets- en Wandelbeurs van 3/4 februari zijn er vijf testtandems beschikbaar op het fietstestparcours: Multicycle vouw (met vrijloop), Santos DualTravel, Koga TwinTraveller, Cannondale Touring Tandem en Vittorio Strada. Het parcours is natuurlijk niet te vergelijken met een Alpe d'Huez of Passo del <vulmaarin> maar voor een eerste kennismaking met een tandem heel aardig.

Of je rijdt een keer geheel vrijblijvend mee met een tocht van de Tandemclub. De agenda staat hier.

Hi Marten,

toevallig zijn we idd zondag ook op de Rai, dus dat komt goe uit.

Denk dat we idd eens een rondje moeten fietsen aldaar.

Kzou zeggen tot zondag dan

Bas :D
Afbeelding



De Gazelle Skyhawk van mijn zoon en mijn Koga in franse omgeving.
Alweer 5 jaar geleden, middellandse zeepad richting huis.Onze eerste buitenlandse fietstocht ruim 1200 km, mijn zoon was toen 13,5 jaar.
Een vakantie om nooit meer te vergeten, positief bedoeld!

groeten Peter[/url]

:oops: [/list][/code]
Peter_m schreef:Afbeelding



De Gazelle Skyhawk van mijn zoon en mijn Koga in franse omgeving.
Alweer 5 jaar geleden, middellandse zeepad richting huis.Onze eerste buitenlandse fietstocht ruim 1200 km, mijn zoon was toen 13,5 jaar.
Een vakantie om nooit meer te vergeten, positief bedoeld!

groeten Peter[/url]
hi, die plaatjes werken zo niet... moeten echt plaatjes zijn.. heb even de vrijheid genomen om ze ergens anders te hosten en hier te plaatsen...

Afbeelding

.....heb even de vrijheid genomen om ze ergens anders te hosten en hier te plaatsen...

B@se
Bedankt dat je de vrijheid genomen heb, inderdaad ik kreeg het nog niet voor elkaar.
Ik hou het liever bij fietsen!!

groetjes Peter
hier mijn gazelle medeo,ze is al in alle mogelijke treinen,vliegtuigen en bussen geweest![/img]

ai dit werkt voor geen meter

Eindelijk eens een eigen site gemaakt waar een foto van mijn fiets op staat.
Kon ik deze ook meteen hier neerzetten.
Hier dus mijn Santos STR-02 uit 2006. Inmiddels ingezet voor een tocht naar Barcelona, diverse wereldfietser-tochten en over een paar dagen wordt het mijn beste maat voor een tocht van Dubrovnik naar Nederland.
Afbeelding



12 mei t/m 17 juni : Dubrovnik - Culemborg
Lekker stukkie fietsen...............
http://www.richardb.nl

Hier mijn laatste combinatie; een Giant X-air + Bob
Als ik met de Bob fiets dient mijn frontroller als "backroller"

Afbeelding

Tijdens de hemelvaart trektocht een foto van mijn fiets gemaakt....

Afbeelding



Michiel

Hi,

kwam net deze tegen:

Afbeelding

geniaal, een fixie met voortassen :shock: 8)

Vraag me gelijk af of je met een stel voortassen nog wel kunt "skidden"

wel ok

Bas

Hij's wel stoer idd :)
of dat skidden lukt vraag ik me ook af

skidden?

Skid stop (ish)

Dit is ook heel kuel om te kunnen op een fixie

B@se schreef:Hi,
Vraag me gelijk af of je met een stel voortassen nog wel kunt "skidden"
Uiteraard, hoe meer gewicht voorop hoe makkelijker je het achterwiel optilt. Met alleen tassen voorop kun je bergaf ook duidelijk minder hard remmen

http://tkfiles.storage.msn.com/y1p-9B3h ... z1LWq7VUOb

Mijn Gazelle Tour de France, ruim anderhalf jaar geleden voor een prikkie gekocht en opgelapt :D Vervolgens heeft het fietsvirus ook mij gegrepen :wink: Vorige zomer de Zuiderzeeroute mee gefietst (zie foto), k rij er regelmatig dagtochten mee (laatst nog van Enschede naar Almere gefietst) komend jaar rij ik er zeer waarschijnlijk mee op vakantie door Belgie. Nog geen wereldfietser dus, nog niet ;)

Pieta

dsa het vrouwen frame van mijn stadsbarrel :D

het is idd een goeie fiets, met wat onderhoud gaat ie erg lang mee(is mijn ervaring)

Dit is mijn nieuwe "Rommel" fiets!



Afbeelding