Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Bij mijn huidige fietsenmaker is er altijd wel iets aan de hand als ik daar terug buiten kom. Dus ben alle keren terug gemoeten.Grandonneur schreef: ↑vr 03 jun, 2022 14:09Niet dat ik er één voor je weet hoor, maar wat zou je fietsenmaker precies goed moeten kunnen.
Zo heb ik er hier eentje om de hoek. De man is verschrikkelijk kundig en secuur als het gaat over wielen, naven, balhoofd, trapas, afstelling, en derailleurs. Een pinionfiets met hydraulische schijfremmen zou hem vermoedelijk hoofdbrekens kosten.
Eigen ervaring?bert sitters schreef: ↑do 30 jun, 2022 16:56Wellicht toch even verder weg zoeken.
Casa de Ciclistas in Gent;
Daan fietsen in Lebbeke:
De Geus, of Bike Packing in Antwerpen.
Ik breng de fiets vooral naar de fietsenmaker omdat ik zelf de tijd niet hen om het te doen. Zou het wellicht wel kunnen maar dan moet ik het eerst opzoeken.bert sitters schreef: ↑do 30 jun, 2022 16:56Wellicht toch even verder weg zoeken.
Daan fietsen in Lebbeke:
Naar Gent is een half uurtje met de trein. Naar Antwerpen is het zelfs nog korter. Ik ken Vlamingen die hun reisfiets naar de Vakantiefietser in Amsterdam in Nederland brengen voor onderhoud en reparatie. Zij willen het beste om onderweg tijdens hun fietsreis zo veel mogelijk problemen te voorkomen met hun kostbare fiets. Preventief vervangen kan hierbij belangrijk zijn. Een sleutelaar om de hoek durft vaak niet te zeggen dat een onderdeel beter vervangen kan worden voorafgaande aan een grote reis. Deze fietsenmakers weten in de regel niet wat het is om een lange reis met de fiets te maken. Ook hebben zij geen ervaring met specifieke onderdelen die op een vakantiefiets zitten. Verder weten ze vaak niet hoe aan deze onderdelen te geraken, omdat hun vaste leveranciers deze niet hebben,Shorttrack schreef: ↑do 30 jun, 2022 20:30Ik breng de fiets vooral naar de fietsenmaker omdat ik zelf de tijd niet hen om het te doen. Zou het wellicht wel kunnen maar dan moet ik het eerst opzoeken.bert sitters schreef: ↑do 30 jun, 2022 16:56Wellicht toch even verder weg zoeken.
Daan fietsen in Lebbeke:
Maar naar een andere stad rijden is voor mij ook geen optie op die manier helaas. Want dan ben ik die tijd ook kwijt.