Niks mis mee toch? Bij het fietsen kun je een iets zwaardere tent gebruiken dan bij het bergbeklimmen, maar deze is niet speciaal superklein en superlicht. Veel plezier, en van harte welkom.
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De term 4-seizoenentent wordt nogal te pas en te onpas gebruikt. De VE25 is een echte 4-seizoenentent (daarom helaas ook wat zwaarder), dus ook echt geschikt voor de winter. Veel zgn. 4-seizoenententen voldoen imho niet echt aan de eisen voor wintergebruik.s0lar schreef:Het is toch wel een zware tent en op de meeste fietstochten ben je volgens mij beter af met een lichtere 4-seizoenentent. De ve25 is een expeditietent en tenzij je gaat bergbeklimmen is dat overkill.
Ik denk dat er genoeg tenten zijn die een hevige windstoot en regenbui kunnen trotseren zonder dat ze 5kg wegen. Maar je hebt natuurlijk een stevigere en stormvastere tent. Voor de doorsnee kampeerder is het overkill.Spironski schreef:s0lar schreef: "De ve25 is een expeditietent en tenzij je gaat bergbeklimmen is dat overkill."
Ben ik het niet mee eens. Hoe vaak heb ik er al van genoten tijdens vreselijke regenhozen of ontzettende onweders, dat m'n tent een expeditietent is. Ook bij hevige wind geen geklapper van tentdoek...., die enorme zekerheid: lekker hoor!