Een setje bandenlichters uit 1984 gaat nog altijd mee.
Idem dito voor deze analoge bandendrukmeter, vermoedelijk uit de jaren 1990.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb iets soortgelijks voor met een T-shirt van Low Alpine. Zeker 20 jaar geleden gekocht en sinds dan op al mijn vakanties (ook veel niet-fiets-vakanties) meegenomen en ook daar buiten veel gedragen. Het is moeilijk in te schatten, maar dat T-shirt moet zeker al 1000 dagen gedragen zijn en dus ook bijna even veel keren gewassen.derdekeer schreef: ↑wo 13 apr, 2022 20:15Het oudste object dat altijd is meegegaan op fietsvakantie (en op talrijke trektochten in de bergen) is een t-shirt van Patagonia. Ik denk dat ik het gekocht heb in 1999 of 2000. Nooit overtroffen, het beste zomer-t-shirt ooit gemaakt en vanzelfsprekend al lang uit het assortiment verdwenen.
Nee, eerder verbaasd dat iets zo lang mee gaat zonder aan functionaliteit in te boeten, zelfs dat de tijk nog steeds goed is na al die jaren. Al moet ik zeggen dat de dekbedovertrekken van V&D ook erg lang mee gaan (en die worden bij mij iets vaker gebruikt en gewassen)
Ze hebben een periode gehad dat ze excellent spul maakten.
Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 20 apr, 2022 10:12M'n groene Karrimor zijtassen. Gekocht in 1977 bij Sporthuis Haan aan de Oude Ebbingestraat in Groningen (bestaat nu niet meer).
Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om die te vervangen door Vaude of Ortlieb modellen.
De rechter tas gebruik ik minder vaak, voor kamperen, want ik ben een echte jeugdherberg-liefhebber. Hier en daar een klein scheurtje, maar ze houden het nog vol. Boordevol herinneringen en stille getuigen van m'n fietstochten.
Thuis staan ze op een stoel naast mijn bed. Dus kijk ik niet alleen naar mijn vrouw....
Foto 253 (klein).jpg