Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:My guess is dat TS daarvoor gewoon zelf op de kaart heeft gekeken. Een route uitzetten is geen rocket science en bovendien leuk om te doen.
Dit. Ik heb zelf geen GPS gebruikt deze keer maar puur op gevoel gefietst nadat ik de kaart grotendeels in mijn hoofd hard geprent (en soms ff raadplegen, had op de telefoon foto's gemaakt van kaarten op mijn beeldscherm) maar voor de rest heb ik redelijk willekeurig gereden. Eisen: zo veel mogelijk beekjes kruisen en de kleinste weggetjes (de witte op Brouter) nemen. Alleen op de heenroute (via Baraque Michel) en de terugroute (via Signal de Botragne) heb ik concessies gedaan om snel in het gebied te komen. De weg tussen Mont Rigi en Signal de Botragne was overigens volledig afgesloten dus op de heenweg al een andere route dan gepland gereden en terug via een fraaie gravelweg van de ene naar de andere hoofdweg gereden. Overigens kan je ook prima via de Vennbahn in het gebied komen (nu reed ik ook via Aachen). Dat ga ik een volgende keer (deels) doen waarschijnlijk.
Ik denk het laatste want ze zijn allemaal binnen die 2 dagen genomen en bijv. de laatste 2 foto's van de eerste post ook nog maar een paar honderd meter van elkaar. Ook kan de inval van het zonlicht (en de tijd) invloed hebben misschien.
Aangepast
De N676 was afgesloten. De N68 is wel open. Ik heb enkele stukjes van die weg meegepakt om mooie weggetjes aan elkaar te koppelen en ik vond het wel meevallen. Er wordt ruim ingehaald en slechts enkele auto's reden echt hard. En er zijn wel regelmatig wielrenners te vinden trouwens.Kennelijk was de N68 nu (deels?) afgesloten. Normaalgesproken moet je die weg echt mijden. Er zijn tussen Eupen en Botrange afaik geen fietsstroken en de automobilisten zijn er niet bedacht op fietsers en rijden hard.