Deze zomer (2004) wil ik fietsen in of in de richting van Zuid Europa, bij voorkeur Spanje, Italië of Frankrijk. Dit wil ik graag doen in een (kleine) groep (m+v) voor een periode van maximaal 4 weken. We kunnen vanuit nederland naar de plek van bestemming fietsen of andersom. Ook zouden we met een fietsbus/trein naar Zuid Europa kunnen reizen en daar een route uitstippelen. Tijdens het fietsen stap ik graag zo nu en dan af om om een kerk of dorp te bewonderen of om ergens uitgebreid te lunchen (bijvoorbeeld :) ). De charme van een fietsvakantie ligt voor een groot deel in het op de fiets meenemen van de kampeerspullen, zodat we zelf kunnen bepalen waar en wanneer we overnachten.
Ik zoek gezellige reisgenoten die van doorfietsen houden, maar ook van cultuur en kamperen. Leeftijd maakt me niet zoveel uit: een divers gezelschap is juist leuk. Wel is het handig als je al wat ervaring hebt met fietsvakanties en een goede fiets hebt (enzo). Ik hoop dat dit aanspreekt! Alle suggesties die over fietsen gaan en bij voorkeur richting het Zuiden, zijn welkom. Ik ben 27jr, m, woon in rotterdam. Ben benieuwd naar de reacties!